וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב לנבחרת הקבוצתית בגמר תרגיל החישוקים

23.7.2023 / 17:36

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית הקדימה את איטליה ובולגריה בגביע העולם במילאנו עם ציון 37.550 ותתחרה בהמשך גם בגמר התרגיל המשולב. דריה אטמנוב סיימה חמישית בגמר החישוק

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

אחרי מדליית הכסף בתחרות הקרב-רב בגביע העולם במילאנו, איטליה, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית קטפה את מדליית הזהב בגמר החישוקים. הנבחרת הקבוצתית העפילה אל הגמר מהמקום השני ועלתה לראש הפודיום בזכות תרגיל מרשים שזיכה אותה בציון 37.550 נקודות. ישראל הקדימה את המארחת איטליה שהסתפקה במדליית הכסף ואת בולגריה שסיימה עם הארד.

בהמשך תתחרה הנבחרת גם בגמר התרגיל המשולב, השני אליו העפילה. הנבחרת כוללת את אופיר שחם (עירוני נתניה), דיאנה סברצוב (מכבי תל אביב), הדר פרידמן (מכבי מקפ"ת פתח תקוה), ליזה בנצ'וק (הפועל ראשון לציון רמת אליהו), רומי פריצקי (מכבי תל אביב), שני בקנוב (מכבי חיפה).

נבחרת ישראל התעמלות אומנותית. איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
נבחרת ישראל התעמלות אומנותית/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות בישראל

הנבחרת הישראלית מתחרה בהובלתה של המאמנת הלאומית הראשית איילת זוסמן, יחד עם המאמנות אלה סמופלוב (אשר יוצאת לתחרות כשופטת בקטגוריה קבוצתית), נטשה סטיפנובה; עוזרות המאמנות לינוי אשרם, אידה מיירין, ואלונה קושבצקי; מנהלת הנבחרת הקבוצתית נטשה אסמולוב השופטת רגינה דוידוב והמעסה רוני שחורי.

דריה אטמנוב סיימה חמישית בגמר החישוק עם 32.450 נקודות ובהמשך תתחרה גם בגמר האלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully