וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשטאפן עקף בהקפה הראשונה בדרך לניצחון, שיא היסטורי לרד בול

אלוף העולם נטל מיידית את ההובלה מהמילטון שזינק מהפול פוזישן, ושמר על הפסגה לכל אורך הגרנד פרי ההונגרי בדרך לניצחון שביעי ברציפות ו-12 רצוף של קבוצתו - שיא כל הזמנים

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

גם כשהוא לא מזנק מהמקום הראשון, מקס ורשטאפן ממשיך לגלות דומיננטיות ועליונות על פני כל יריביו בסבב הפורמולה 1. היום (ראשון) בגרנד פרי ההונגרי הוא לא זינק מהפסגה לראשונה מזה שישה מירוצים, אך גם זה לא מנע ממנו לרשום בבודפשט את ניצחונו השביעי ברציפות והתשיעי ב-11 מירוצים העונה.

מדובר בניצחון ה-12 של קבוצת רד בול, ובכך הם שברו את השיא של אלן פרוסט ואיירטון סנה ממקלארן ב-1988. כמו כן, מדובר בפודיום ה-250 אי פעם של הקבוצה הטובה בסבב כיום.

לואיס המילטון זינק מהמקום הראשון עם הפול פוזישן הראשון שלו מאז 2021, אך ההולנדי עקף אותו כבר בפנייה הראשונה של ההקפה הראשונה והוא צנח למקום הרביעי - בו גם סיים את המירוץ.

סרחיו פרס טיפס שישה מקומות וסיים במקום השלישי, כאשר סגנו של ורשטאפן בפעם השנייה ברציפות היה לנדו נוריס ממקלארן המשתפרת. חברו לקבוצה, הרוקי אוסקר פיאסטרי, המשיך במגמת השיפור ואחרי מקום רביעי במירוץ הקודם בבריטניה סיים היום חמישי. מי שסבלה ממירוץ במיוחד היא קבוצת אלפין, זאת לאחר ששני נהגיה הצרפתים אסטבן אוקון ופייר גאסלי התנגשו זה בזה בהקפה הראשונה ופרשו.

דירוג הנהגים

1. מקס ורשטאפן (רד בול) - 281 נקודות
2. סרחיו פרס (רד בול) - 171
3. פרננדו אלונסו (אסטון מרטין) - 139
4. לואיס המילטון (מרצדס) - 131
5. ג'ורג' ראסל (מרצדס) - 90

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully