וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של גיגס: "אם הייתי מגיע, אלוהים יודע מה הייתי עושה לו"

דני ווילסון, אביו של כוכב העבר, בריאיון מפתיע לאחר שבנו נמצא זכאי מכל האישומים: "השוטרים אמרו לי 'קח חמש דקות להירגע, תסתובב וסע הביתה'. ריאן רודף שמלות"

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

לפני חמישה ימים פסק בית המשפט כי ריאן גיגס נמצא זכאי בכל סעיפי האישום בתקיפת בת זוגו ולא יעמוד למשפט חוזר, כמעט שלוש שנים לאחר שעלו החשדות נגדו ושבעקבותן גם נאלץ לעזוב את משרתו כמאמן נבחרת ויילס. אביו של קשר העבר, דני ווילסון, התראיין בנושא וסיפר שכמעט בעצמו נעצר בעקבות החשדות הקשים שפורסמו - וגם לא חסך בביקורת קשה בעקבות התנהגות בנו.

גיגס, שנחשב לאחד הכדורגלנים הטובים בעולם בימי השיא שלו במנצ'סטר יונייטד, בשנים האחרונות התקשה להסב גאווה למשפחתו ולסובבים אותו כי מלבד אותן חשדות נגדו על תקיפה, גם נחשף כמי שניהל מערכת יחסים אינטימית במשך שנים עם אשתו של אחיו.

ראיין גיגס. רויטרס
"רודף שמלות". ריאן גיגס סופג ביקורת מבית/רויטרס

"קראתי על כך בעיתון של יום ראשון ומיד זינקתי לרכב ועליתי על הכביש לכיוון מנצ'סטר", סיפר ווילסון, שחקן הראגבי בעבר , על אותו יום שבו פורסם כי בנו חשוד בתקיפה, "אלוהים יודע מה הייתי עושה לו, אבל נחמד זה בטוח לא היה".

אם הוריו לא היו מתגרשים, סביר להניח שלא היו קוראים לו ריאן גיגס אלא ריאן ג'וזף ווילסון, על שם אביו שהמשיך ואמר בריאיון: "שוטרים עצרו פעמיים אותי בדרך למנצ'סטר בגלל מהירות מופרזת. בפעם השנייה שעצרו אותי אמרתי לשוטר 'אני אבא של ריאן גיגס' והוא יכול היה להבין למה אני כל כך כועס. הוא ענה לי 'לא אתן לך דוח, אבל תיקח חמש דקות כדי להירגע ואז תסתובב בחזרה ותיסע הביתה'. זה מה שעשיתי".

ווילסון גם הטיח ביקורת קשה נגד בנו, למרות הכל, כשאמר: "ריאן צריך להקיף את עצמו באנשים טובים יותר. הוא מקבל הכל על מגש של כסף מאז גיל 15. הוא רודף שמלות, אין ספק בכך, אבל זה לא הופך אותו לאדם שתקף באלימות. אני שמח שהוא זוכה מאשמה".

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן גיגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully