וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר 14 בקריירה: אנדריי רובלב זכה בטורניר בשטאד

הטניסאי הרוסי (7 בעולם) ניצח 6:7 (3), 0:6 את קספר רוד (4) בגמר בשבדיה. תואר ראשון בקריירה לפדרו קאצ'ין שזכה בטורניר גשטאד

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

אנדריי רובלב זכה היום (ראשון) בתואר ה-14 בקריירת היחידים שלו, לאחר שניצח 6:7 (3), 0:6 בגמר טורניר בשטאד (סך פרסים: 563 אלף יורו) את קספר רוד. השניים היו המדורגים הבכירים בטורניר בשבדיה, כאשר הרוסי (7 בעולם) חגג תואר שני ב-2023, כשגם הקודם היה על משטח החימר, במונטה קרלו על חשבון הולגר רונה.

רוד (4) ששיחק השנה בגמר רולאן גארוס והפסיד לנובאק דג'וקוביץ', ידע לחזור מפיגור שבירה במערכה הראשונה, אבל בשובר השוויון איבד קור רוח וראה את רובלב דוהר ל-3:7. הרוסי עלה על הגל בזכות שובר השוויון, לקח את משחקוני ההגשה שלו בקלילות וגם שברה פעמיים בדרך למערכה שנייה מושלמת שהביאה לו את הזכייה.

אנדריי רובלב טניסאי רוסי, אלוף טורניר בשטאד. רויטרס
אנדריי רובלב עם הגביע/רויטרס

פדרו קאצ'ין התרגש וריגש

פדרו קאצ'ין זכה בתואר ראשון בסבב ה-ATP, לאחר שחזר מפיגור וניצח בגמר טורניר גשטאד בשוויץ את אלברטו ראמוס 6:3, 0:6, 5:7. הארגנטינאי בן ה-28 (90 בעולם) נשבר פעמיים על ידי הספרדי (79) במערכה הראשונה, אבל בשנייה כתש אותו עם בייגל ובשלישית שבר ברגע קריטי במשחקון ה-11 ולאחר הניצחון חגג בדמעות עם משפחתו וגם עם הכלב טנגו שהגיע לתמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully