וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ניצחה 0:4 את פנמה, גרמניה דרסה 0:6 את מרוקו

הסלסאו נהנו משלושער ובישול של ארי בורג'ס, מרתה (75) עלתה מהספסל לקול תשואות הקהל במונדיאל אולי האחרון שלה. סגנית אלופת אירופה פירקה, איטליה השיגה 0:1 דרמטי על ארגנטינה

תקציר מונדיאל הנשים: ברזיל - פנמה 0:4/ספורט 1

שלושה משחקים נוספים התקיימו בשלב הבתים של מונדיאל הנשים היום (שני, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), כאשר ברזיל הביסה בקלות את פנמה, גרמניה דרסה את מרוקו ואיטליה ניצחה בתום דרמה גדולה את ארגנטינה.

נבחרת הנשים של איטליה חוגגת. Phil Walter, GettyImages
ה-VAR מנע מהן לחגוג פעמיים, אבל בסוף האיטלקיות יצאו עם הנקודות/GettyImages, Phil Walter

בית ז'

איטליה - ארגנטינה 0:1

שני שערים בוטלו לנבחרת של מלינה ברטוליני במחצית הראשונה, לאחר התערבויות של ה-VAR, אבל בדקה ה-87 הייתה זו כריסטיאנה ג'ירלי, מי שעלתה מהספסל רק ארבע דקות מוקדם יותר, שמצאה את הרשת והעניקה לאיטליה את שלוש הנקודות. ג'וליאנה דראגוני בת ה-16 ו-259 יום הפכה לשחקנית הצעירה ביותר אי פעם שלובשת את מדי האזורי במונדיאל הנשים. ארגנטינה ממשיכה במאזן השלילי מול יריבות אירופיות בגביע העולם: בששת המשחקים האחרונים היא הפסידה חמש פעמים ורשמה תיקו אחד, כשהיא סופגת 28 שערים במצטבר. האלביסלסטה ימשיכו לחפש את הניצחון הראשון בהיסטוריה במונדיאל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בתקציר ניצחונה של גרמניה על מרוקו

תקציר מונדיאל הנשים: גרמניה - מרוקו 0:6/ספורט1
שחקניות נבחרת גרמניה חוגגות. Robert Cianflone, GettyImages
מפגן עליונות. נבחרת גרמניה/GettyImages, Robert Cianflone

בית ח'

גרמניה - מרוקו 0:6

היה זה המפגש הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות, ופערי הרמות התבטאו בבירור. סגנית אלופת אירופה, שהניפה את גביע העולם פעמיים בעבר, מעולם לא הפסידה משחק פתיחה בו (שמונה ניצחונות ותיקו אחרי היום) ואף פעם לא החמיצה את שלבי הנוקאאוט בטורניר, נותרה מושלמת מול יריבות אפריקאיות במסגרת הזו. גרמניה פתחה עם ההרכב המבוגר בתולדותיה במונדיאל (ממוצע גיל של 28 ו-183 ימים) ועלתה ליתרון כבר אחרי 11 דקות מרגליה של אלכסנדרה פופ, שהשלימה צמד בהמשך (39) והשתוותה לאינקה גרינגס במקום השלישי בטבלת כובשות כל הזמנים בנבחרת. קלרה בול (46) ולאה שולר (90) הוסיפו שער כל אחת, כאשר בתווך חנן עיט אל חאג' (54) וזיינב רדואני (79) כבשו כל אחת לשערה היא. בכך הפכה מרוקו, הנבחרת עם דירוג פיפ"א (72) השני הכי נמוך בטורניר הזה, שערכה היום את הופעת הבכורה שלה במונדיאל, לנבחרת השנייה בהיסטוריה שמבקיעה שני שערים עצמיים במשחק מונדיאל אחד.

ארי בורג'ס נבחרת הנשים של ברזיל. GettyImages
שלושער ובישול. בורג'ס/GettyImages

בית ו'

ברזיל - פנמה 0:4

אחד הסיפורים העיקריים סביב הנבחרת המוכשרת שמעולם לא זכתה במונדיאל השנים היה שיתופה של מרתה, זוכת כדור הזהב שש פעמים, ואכן האצטדיון קם והריע לה בדקה ה-75, אך זה היה במקום ארי בורג'ס שהציגה את אחת ההופעות האינדיבידואליות המרשימות ביותר עד כה בטורניר עם שלושער (19, 38 ו-70) ובישול לביא זנראטו בדקה ה-48 כדי לפתוח את שלב הבתים של המונדיאל עם 3 נקודות מרשימות וכיבוש פסגת בית ו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully