וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה מהלאומית: שוהם גת חתם בבני הרצליה לשלוש שנים

הרכז בן ה-21, שבלט בשנתיים האחרונות בהפועל חבל מודיעין מליגת המשנה, מצטרף לקבוצה של דן שמיר: "הציג סט יכולות מרשים"

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הרכז שוהם גת (21, 1.86) לשלוש העונות הקרובות. זוהי תהיה התחנה הראשונה של שוהם גת בליגת העל, אחרי ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית. "אני שמח להגיע לבני הרצליה ומודה לדן שמיר ולהנהלת הקבוצה על האמון. אני מצפה לדרך המשותפת ומקווה להגיע להצלחות ברמה האישית והקבוצתית", אמר לאחר החתימה.

שוהם גת, בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
עולה לליגת העל. שוהם גת/אתר רשמי, בני הרצליה

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "שוהם מצטרף לקו מסוים שהחלטנו ללכת איתו הקיץ של צעירים שאנחנו מאמינים בהם וביכולת שלהם להשתלב בליגת העל. הוא מהצעירים המובילים בליגה הלאומית בשנתיים האחרונות, שחקן שאנחנו במערכת מאמינים שיכול להפוך לשחקן מוביל בעתיד ואני שמח שהוא בחר בנו ומאמין שאנחנו המקום שבו הוא יכול לעשות את זה".

מאמן הקבוצה, דן שמיר: "שוהם הציג סט יכולות מרשים בליגה הלאומית ובגילאים הצעירים, שם זכה בכל התארים האפשריים והראה המון אופי לאורך הדרך. הוא מצטרף לסגל הישראלי הכשרוני שבנינו וייתן לנו עוד עומק וגיוון ואנחנו ניתן לו את השקט והזמן להתפתח ולהתקדם כשחקן וכאדם".

גת סומן מגילאי נוער כאחד משחקני העתיד של הכדורסל הישראלי. לאחר שזכה בדאבל ליגת העל לנוער עם עמק חפר, שיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית בהפועל חבל מודיעין והיה אחד הצעירים המובילים והמוכשרים בליגה. בעונת הבכורה שלו בליגה הלאומית קלע 7.4 נקודות ומסר 5.2 אסיסטים בממוצע למשחק והעפיל עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף. בעונה החולפת בחבל מודיעין קלע 10.4 נקודות ומסר 7.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully