וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצטרף השלישי הקיץ: אנטוניוס קליבלנד חתם לשנתיים במכבי תל אביב

27.7.2023 / 20:15

הצהובים פיצו את אדלייד ב-100 אלף דולר והגארד שכיכב בהפועל אילת אשתקד הגיע במקום בריאן אנגולה, שנכשל בבדיקות הרפואיות וסיכם בהפועל תל אביב: "להגיע למכבי כל כך מהר זה מרגש"

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

מכבי תל אביב צירפה את הגארד האמריקאי אנטוניוס קליבלנד ששיחק בעונה שעברה בהפועל אילת. השחקן חתם היום (חמישי) לשנתיים במועדון שיפצה את אדלייד האוסטרלית בה חתום קליבלנד לעונה הבאה ב-100 אלף דולר, אחרי שתנאיו סוכמו לעונה הבאה.

הרכש החדש של הצהובים אמר לאחר החתימה הרשמית: "להגיע למכבי כל כך מהר זה מרגש. אני מתגאה בעבודת ההגנה. באילת קלעתי קצת יותר והראיתי אני יכול לעשות גם את זה, אבל אני חושב שההגנה שלי היא מה שמאפיין אותי. האוהדים יכולים לצפות ממני לשחק חזק, להשאיר הכל על המגרש, לשחק בתשוקה ולהיות שחקן קבוצתי שמנסה להשיג את הניצחון".

"שמחים שאנטוניוס הצטרף אלינו. מדובר בשחקן שיכול לעשות הרבה מאוד דברים על המגרש", אמר עודד קטש על הרכש הטרי. "הוא אתלט מצוין, שחקן רכב מאוד שרוצה להוכיח שהוא מתאים ויכול לתרום ברמות הגבוהות ביותר. הוא גם בעל אופי נהדר וחבר טוב לקבוצה, שזה משהו שמאוד חשוב לנו".

אנטוניוס קליבלנד. Mark Brake, GettyImages
מאילת למכבי תל אביב. קליבלנד/GettyImages, Mark Brake

קליבלנד יחליף את בראיין אנגולה שנכשל בבדיקות הרפואיות במועדון, אך סיכם בסופו של דבר בהפועל תל אביב. השחקן הוצע במהלך החודשיים האחרונים למספר מועדונים בישראל ובאירופה, אך הפיצוי ושכרו הגבוה יחסית, מעל 300 אלף דולר, גרמו לקבוצות רבות לוותר עליו והיה נראה כי ימשיך בליגה האוסטרלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הכדורסלן האמריקאי אנטוניוס קליבלנד. Daniel Pockett, GettyImages
הצהובים עם עיבוי לקו האחורי/GettyImages, Daniel Pockett

קליבלנד (29, 1.96) שיחק 11 משחקים באילת ורשם ממוצעים נאים של 17.6 נקודות, 40.7% לשלוש, 4.2 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות למשחק. בעבר נבחר פעמיים לשחקן ההגנה של העונה בליגה האוסטרלית. זו תהיה השנה השנייה ברציפות שמכבי תל אביב מהמרת על שחקן מהליגה האוסטרלית שמגיע יחסית בגיל מבוגר לעונת רוקי ביורוליג. בעונה שעברה הימרו הצהובים על ג'רל מרטין, שעזב בתום עונה אחת.

כאמור, מכבי תל אביב מחפשת בשבועות האחרונים שחקן שיעבה את הקו האחורי, שכולל את לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ון דיברתולומאו ותמיר בלאט. אחד המועמדים שהוזכרו היה ג'יילן סמית', אבל הקבוצה ירדה ממנו בסופו של דבר והוא חתם בוירטוס בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully