וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חתיכת חרא, אדם מגעיל": התיקול שהפך את בלם יונייטד לנבל

מרטינס הצדיק את הכינוי שלו - "הקצב" - כשפגע בסאקה, וספג אש: "הוא מחפש להזיק ליריב. תירגע, זה רק משחק ידידות". צפו בעבירה שעוררה עימות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 0:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ניצחה הלילה (בין שבת לראשון) 0:2 את ארסנל במשחק ידידות בארצות הברית, אבל כיאה למפגש בין שתיים מהקבוצות הבכירות בפרמיירליג, לא כולם עלו ברוח ידידותית לכר הדשא. ליסנדרו מרטינס, למשל, הזכיר לכולם מדוע הוא מכונה "הקצב".

הבלם הפך לנבל וספג אש ברשת בעקבות תיקול חריף שביצע על בוקאיו סאקה. מרטינס נכנס בעוצמה ופגע בסאקה באזור הברך, כשבדרך הוא כמעט הכשיל גם את חברו לקבוצה קובי מאינו. קשר ארסנל מרטין אודגור מיד התעמת עם הארגנטינאי וסביב השניים התקבצו שחקנים נוספים. זה נגמר בכרטיס צהוב למרטינס שנראה כמי שכלל לא התרגש מהאירוע, אבל היו עיתונאים ואוהדים שלקחו קשה את העבירה.

"ליסנדרו מרטינס הוא אדם מגעיל. סובל מאותה מחלה כמו קוטי (כריסטיאן) רומרו. הם מחפשים לעשות נזק ליריב", צייץ העיתונאי הצ'יליאני אדוארדו האגן, שלא מחבב במיוחד את בלמי נבחרת ארגנטינה. "הוא תיקל את סאקה עם מנטליות של גמר גביע הליגה. תירגע, זה רק משחק ידידות", קרא מישהו אחר למרטינס, והיה גם מי שתקף: "מרטינס הוא חתיכת חרא של ממש. פשוט מרושע".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ליסנדרו מרטינס מתעמת עם שחקן ארסנל מרטין אודגור, רפאל וראן מפריד. Rich Schultz, GettyImages
העימות בין ליסנדרו מרטינס למרטין אודגור/GettyImages, Rich Schultz

ארסנל תארח את מנצ'סטר יונייטד כבר במחזור הרביעי בפרמיירליג, שיחול בעוד כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully