וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: איקרדי חתם על חוזה עתק בגלאטסראיי, זאהה נחת לפני חתימה

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 23:34

החלוץ שהוליך את הקבוצה לאליפות בעונה החולפת ירוויח 9 מיליון יורו לעונה, הקיצוני המצוין של פאלאס כבר שר עם האוהדים. זאביצר עובר לדורטמונד

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

העברות

* אחרי שהוליך את גלאטסראיי לאליפות בעונה החולפת, מאורו איקרדי חתם על חוזה עתק חדש בקבוצה במסגרתו הוא ירוויח 9 מיליון יורו לעונה בשלוש השנים הבאות. הטורקים גם רכשו את כרטיסו של החלוץ מפריז סן ז'רמן תמורת 10 מיליון יורו. וזה לא הכול. ווילפריד זאהה, הקיצוני המצוין של קריסטל פאלאס נחת גם הוא לפני חתימה במועדון.

* ניוקאסל ממשיכה להתחמש והפעם הודיעה על החתמתו של הארווי בארנס מלסטר. המגפייז שילמו עבור האנגלי 39 מיליון פאונד והוא חתם לחמש עונות.

* סדריק בקאמבו חוזר לכדורגל האירופי תוך שלושה שבועות. החלוץ בן ה-32, שרשמית עבר מאולימפיאקוס לאל נסאר דובאי מאיחוד האמירויות בתחילת החודש, חתם לשנתיים בגלאטסראיי. הטורקים ישלמו עבורו 900 אלף יורו והוא ישתכר 1.3 מיליון יורו בכל עונה בשלוש השנים הבאות.

* אלכס טלס השלים את מעברו לאל נאסר. המגן השמאלי הברזילאי נמכר ממנצ'סטר יונייטד תמורת ארבעה מיליון יורו וירוויח שבעה מיליון יורו נטו לעונה.

* לא ישחק תחת ברק בכר: הבלם הסרבי בן ה-22, סטרחיניה אראקוביץ', חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת בזניט סנט פטרסבורג, ששילמה לכוכב האדום 7 מיליון יורו תמורתו. המועדון מבלגרד יקבל גם 10% ממכירה עתידית.

* ארנוט דנג'ומה עבר בהשאלה מוויאריאל לאברטון. שחקן הכנף שהושאל בחצי העונה האחרונה לטוטנהאם, יעבור שוב בהשאלה ואברטון תהיה קבוצתו השלישית בפרמיירליג אחרי ששיחק גם בבורנמות' בעברו.

זאהה כבר באיסטנבול

אלכס טלס באל נאסר

בקאמבקו הגיע לאיסטנבול לקראת המעבר

שמועות

* אחרי שרפאל גריירו עבר הקיץ מדורטמונד לבאיירן מינכן, כעת קשר הבווארים יעשה את הדרך ההפוכה. לפי דיווח של פלוריאן פלטנברג, האלופה סיכמה על מכירתו של מרסל זאביצר לדורטמונד תמורת 19 מיליון יורו לצד בונוסים. הקשר האוסטרי בילה בחצי השנה האחרונה כמושאל למנצ'סטר יונייטד.

* מתאו רטגי, שהפך השנה לחלוץ נבחרת איטליה על אף שבילה את כל חייו בארגנטינה, בדרך לשחק בסרייה א' בפעם הראשונה בקריירה. קבוצתו החדשה תהיה העולה החדשה גנואה, שתחתים אותו מטיגרה.

* עוסמאן דמבלה סירב להצעה אדירה מאל נאסר הסעודית, שעל פי הפרסום הסכימה לשלם לו 200 מיליון יורו נטו לחמש שנים - משמע 40 מיליון יורו לעונה. הוא ויתר על האפשרות לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו כדי להישאר בברצלונה.

* לטענת העיתון הגרמני "בילד", אשתו של הארי קיין שהתה במינכן בימים האחרונים בניסיון לאתר בית פוטנציאלי עבור המשפחה במקרה שיושג סיכום בין טוטנהאם לבווארים על מכירת החלוץ.

* מוחמד קודוס יעבור לצ'לסי? לפי "האתלטיק", הבלוז מתעניינים בכוכב אייאקס ובוחנים היתכנות לצרפו, אך הצעה טרם הוגשה עבור השחקן בן ה-22. תנאיו לא יהוו בעיה.

* עוד עסקת ענק בחסות הליגה הסעודית: אל הילאל תשלם לזניט 45 מיליון יורו עבור מלקום, לצד 15 מיליון נוספים בבונוסים. אקס ברצלונה יצטרף לקבוצה שהחתימה הקיץ את סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', רובן נבס וקאלידו קוליבאלי, כאשר היא מעוניינת גם בקיליאן אמבפה.

* ג'ורדן הנדרסון, שחקן ליברפול ב-12 השנים האחרונות והקפטן שלה, אמור היום להתאחד עם סטיבן ג'רארד באל איתיפאק. הסעודים ישלמו עבור הקשר 12 מיליון ליש"ט והוא יחתום לשלוש שנים תמורת כ-30 מיליון יורו לעונה.

* ב"סקיי" דווח כי מנג'ר פולהאם, מרקו סילבה, סירב להצעה בסך 40 מיליון פאונד לשנתיים מאל אהלי הסעודית. עוד קודם לכן הודה בפני העיתונאים כי אכן קיבל הצעה: "לא יכול לומר לכם מה עניתי. ההיסטוריה מראה כמה אני מחויב למועדון". סילבה גם הודה שאלכסנדר מיטרוביץ' מחזיק בהצעה מאל הילאל ולא ברור אם הכוכב הגדול של הקוטג'רס יישאר לנוכח הצעת העתק שקיבל מסעודיה.

* מי שצפוי לחזק את התקפת פולהאם הוא ראול חימנס, חלוצה של וולבס. המקסיקני יעזוב את מחנה האימונים של הזאבים בפורטוגל, אחרי שסוכמה מכירתו תמורת 5.5 מיליון פאונד.

* קאדיס תצרף את לוקאס פירס, המגן השמאלי בן ה-22 מסנטוס. הוא יצטרף בהשאלה עם אופציית רכישה.

* הבלם בן ה-23 מתאו גאביה יעבור ממילאן בהשאלה לוויאריאל. בעונה החולפת רשם 12 הופעות בליגה האיטלקית וכעת יקווה לקבל הזדמנות ממשית בספרד.

* לאציו במו"מ מתקדם עם צ'לסי לצירוף קאלום הדסון-אודוי. השחקן מבוקש גם בקרב מספר קבוצות פרמיירליג, אבל נראה שדווקא המעבר לאיטליה קורץ לו ולצ'לסי יותר מכל.

* איסמעילה סאר סיכם את תנאיו במארסיי. הסנגלי בן ה-25 נכנס לשנתו האחרונה בחוזה בווטפורד והמועדונים במו"מ מתקדם למכירתו.

* השוער אלכסנדר נובל צפוי לעבור בהשאלה לשטוטגרט. הוא לא יתייצב היום לאימון הפתיחה של באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully