וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו חיים בזוגיות מושלמת, למעט הצד הרומנטי"

שלושת החודשים האחרונים שהו נועה לסרי (24) וניתאי חסון (25) מהפועל שדות ים, צמד שייטי הדגם האולימפי 470, באימונים ותחרויות בחו"ל. כעת הם יוצאים לעוד תחרות משמעותית ובטוחים: "אין אצלנו אגו, רוצים רק להצליח"

נועה לסרי ואיתי חסון. SAILING ENERGY,
נועה לסרי ואיתי חסון/SAILING ENERGY

בשלושת החודשים האחרונים שהו נועה לסרי (24) וניתאי חסון (25) מהפועל שדות ים, צמד שייטי הדגם האולימפי 470, באימונים ותחרויות בחו"ל. את השבוע האחרון, אחרי שסיימו במקום העשירי בתחרות הקדם אולימפית במארסיי, הם עשו בישראל. ביום שני הקרוב הם יוצאים שוב לתחרות משמעותית בחו"ל. הם יעשו את דרכם לשבוע אימונים בבלגיה ומשם יעברו להולנד שם תיפתח ב-11 באוגוסט אליפות העולם, בה המטרה המוצהרת שלהם היא להשיג את הכרטיס האולימפי המדינתי לפריז 2024. בתחרות ישתתפו 70 מפרשיות וכדי להשיג את הכרטיס לפריז עליהם להתברג בין 8 המדינות הראשון (לפי סירה אחת מכל מדינה הזוכה בכרטיס האולימפי המדינתי).

חסון ההגאי בסירה ולסרי, אשת הצוות הם הצוות הבכיר של ישראל בדגם ה-470 מעורב השיגו עד כה השנה תוצאות טובות ומגלים יציבות ביכולת המקצועית שלהם. בתחרות הקדם אולימפית סיימו במקום ה-10, באליפות אירופה סיימו במקום ה-9, בשבוע הייר דורגו במקום ה-7 ובגביע העולם סיימו במקום ה-11.

"עשינו הכנה טובה כל השנה ואין סיבה שלא נשיג את הכרטיס המדינתי עבור ישראל באליפות העולם" אומרים לסרי וחסון. החוויה המקצועית המשותפת שלהם בשנה וחצי בה הם מפליגים כצמד, מצויינת. "אנחנו חיים בזוגיות מושלמת למעט הצד הרומנטי. אנחנו מרגישים בנוח אחד עם השנייה. מה שקורה בים לא זולג מעבר למים. אין אצלנו לשמור כעסים בבטן. אנחנו אומרים הכל אחד לשני, בצורה בוגרת, מה שמעניק לנו חופש פעולה ואוויר לנשימה. השינוי שביצענו כששילבנו כוחות ונכנסנו לדגם האולימפי החדש של הזוגות המעורבים, עשתה לכל אחד מאתנו רק טוב", משתפת אותנו לסרי. חסון מוסיף: "אין אצלנו אגו. שנינו רוצים דבר אחד - להצליח! חשוב לנו שהסירה שלנו תהיה הכי טובה. לא חשוב לנו מי יחליט ומי יעשה מה".

לסרי למעשה כבר היתה מחוץ לשייט והחלה ללמוד גיאולוגיה באוניברסיטת באר שבע. אחרי השנה הראשונה הוצע לה לחזור לעסוק במה שהיא כל כך אוהבת, השייט. היא לא התלבטה ונענתה בחיוב. "השייט יותר חזק ממני בכל המובנים. אני אוהבת מאד את אורח החיים הספורטיבי ואת התחרותיות. אמרתי לעצמי שנצבת בפני הזדמנות אחת, בלתי חוזרת. ללמוד אני יכולה גם אחרי והחלטתי לבצע הפסקה בלימודים ולהתמסר ב-100% למימוש החלום שלי מאז גיל 17- לזכות במדליה אולימפית".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully