וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה קרה: הוכרזו אלופי ישראל במטקות

עיריית תל אביב-יפו קיימה את האירוע החם של הקיץ בחסות DECATHLON ישראל וחברת מי עדן. בקטגוריית הגברים זכו הראל בן דוד מבית דגן ואילן "הצרפתי" תורג'מן מתל-אביב עם 384 חבטות ב-3 דקות במשחק הגמר. בקטגורייה המעורבת זכו הראל בן דוד מבית דגן ורוית עוז מתל-אביב

אליפות ישראל במטקות. אופיר אברהמוב, רשות הספורט העירונית ת״א-יפו וקאנטרי גורדון,
אליפות ישראל במטקות/אופיר אברהמוב, רשות הספורט העירונית ת״א-יפו וקאנטרי גורדון

לאחר 20 שנה: אליפות תל אביב-יפו במטקות חזרה! האירוע החם של הקיץ בהובלת עיריית תל אביב-יפו, מינהל קהילה, תרבות וספורט - רשות הספורט העירונית וקאנטרי גורדון בחסות DECATHLON ישראל וחברת מי עדן, התקיים בחופים פרישמן ובוגרשוב. במסגרת הטורניר, שעשה כבוד למשחק החופים הכי ישראלי, תקיימו תחרויות בקטגוריות זוגות לגברים בה זכו הראל בן דוד ואילן "הצרפתי" תורג'מן עם 384 חבטות ב-3 דקות במשחק הגמר וזוגות מעורבים בה זכו הראל בן דוד ורוית עוז עם 237 חבטות ב-2 דקות במשחק הגמר. המנצחים זכו בפרסים כספיים ופרסים נוספים.

לצד התחרויות, התקיים הפנינג חוף צבעוני לכל המשפחה, עם פיסול סביבתי בחול, סדנת מחדוש מטקות וסדנת לימוד מטקות לילדים.

יו"ר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, עיריית תל אביב-יפו, ליאור שפירא: "אנחנו שמחים על חזרת אליפות המטקות של תל אביב - יפו לאחר שני עשורים של המתנה. משחק המטקות מייצג את מה שיפה בספורט, משחק שמבוסס על שיתוף פעולה בין המתמודדים מצד אחד, ומצריך התמדה ואימון מתמשך כדי להגיע לרמה גבוהה מצד שני. מדובר במשחק לאומי עממי שיכול להתאים לכל מי שיבחרו לשחק בו".

סמנכ"לית שיווק ב-DECATHLON ישראל, מורגן עוז: "DECATHLON ישראל גאה לשתף פעולה עם עיריית תל אביב-יפו כחלק מהתכנית שלנו להניע אנשים דרך נפלאות הספורט. הקהל התל-אביבי ו-DECATHLON חולקים ערכים זהים שבמרכזם ספורטיביות וקיימות. אנו מזמינים את כולם וכולן ליהנות ממגוון רחב של חוויות ספורט בחנות שלנו ברוטשילד באונליין ובקרוב באזורים אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • מטקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully