וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב ופפרה כבשו בניצחון 0:2 של הפועל חדרה על נאה סלמינה

22.7.2023 / 21:01

הקבוצה של אביטן ניצחה לראשונה במחנה האימונים בבולגריה. חלוץ הרכש הרשית בדקה ה-10, הקשר הכפיל בדקה ה-70 מול הקפריסאים. המאמן: "הצלחנו לשפר הרבה דברים, אנחנו בתחושה טובה"

מחוץ לקווים, 20.7/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

במשחק האימון השני שלה במחנה האימונים בפראבץ שבבולגריה, הפועל חדרה גברה הערב (שבת) 0:2 על נאה סלמינה הקפריסאית. חלוץ הרכש קוואמי פפרה (10) והקשר ניב גוטליב (70) כבשו את השערים. מחר תסיים הקבוצה את מחנה האימונים ובלילה תמריא בחזרה לישראל.

פתחו בהפועל חדרה: אוהד לויטה, דיא לבאבידי, עידו לוי, פיליפ איפולה, איציק שולמייסטר, תמיר גלזר, עילאי טרוסט, תמיר עדי, סמי בוראר, קוואמי פפרה, דור ג'אן.

המאמן ניסו אביטן סיכם את המשחק: "ראינו שהצלחנו לשפר הרבה דברים. יש לנו עוד המון המון עבודה, אבל בסך הכל זה נראה שהחבר'ה מבינים מה אנחנו רוצים. הם מעזים קצת יותר ורואים קצת תוצאות למרות שמשחקי אימון הם בעיקר לחתושה הטובה ומה שחשוב זו הליגה. אנחנו בתחושה טובה שהצלחנו להשיג את המטרות שלנו מהמחנה. עדיין קשה לנו מבחינת הכושר הגופני ויש המון עבודה, זה עדיין לא מספק אותי, אבל אני יוצא בתחושה שהשחקנים באו ונתנו עבודה ושההשקעה הכלכלית במחנה הצדיקה את עצמה".

הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
מחנה אימונים מוצלח. הפועל חדרה/אתר רשמי, הפועל חדרה

הבלם עידו לוי הוסיף: "תמיד כיף לסיים עם ניצחון, זה מסכם מחנה אימונים מצוין מבחינתנו. מיצינו את המקסימום גם מבחינה חברתית, חיברנו את השחקנים החדשים לקבוצה ולמועדון, וגם מקצועית התחלנו להבין את השיטה של ניסו וזה בא לידי ביטוי במגרש. אין ספק שהגישה קצת שונה. אנחנו לומדים להכיר את ניסו ואת הדרישות שלו, אני מאמין שיש עוד הרבה מה לשפר ולאן להתקדם ושיראו את זה במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully