וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה בבניית הסגל: הפועל אילת החתימה שלושה שחקנים

הקבוצה של מסימיליאנו מנטי החלה להתארגן לקראת העונה הבאה כשצירפה את הרכז האמריקאי שבעבר היה חתום בגלבוע/גליל, את קבלן העליות מהלאומית ואת הגארד המתאזרח

מחוץ לקווים, 20.7/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל אילת הודיעה הערב (שבת) על שלוש החתמות: הרכז האמריקאי ג'ו צ'ילי, הרכז הישראלי קורן ז'ורנו והמתאזרח קייל פייט הם שלושת שחקני החיזוק הראשונים שצירף המאמן האיטלקי החדש, מסימליאנו מנטי, והם חוברים לעידו הראל שאמור להמשיך בקבוצה הדרומית.

צ'ילי (27, 1.93) הוא בוגר אניברסיטת צ'רלסטון ששיחק בשארלוט הורנטס בעונת 2018/19 וגם מעט בעונת 2019/20. בקיץ 2021 יצא לראשונה לאירופה וחתם בגלבוע/גליל, אך לא התאושש מפציעה, לא שיחק בקבוצה וחזר לליגת הפיתוח. העונה שיחק לראשונה מחוץ לארצות הברית, בליגה הפולנית בקבוצת גורניץ', ורשם 15.3 נקודות ו-5.7 אסיסטים.

ז'ורנו (26, 1.76) הפך בשנתיים האחרונות לקבלן עליות בליגה הלאומית כשהעפיל עם עירוני קרית אתא והפועל עפולה לליגת העל שנה אחר שנה. הרכז, שריגש את עולם הכדורסל כשנלחם במחלת הסרטן מיד כשסיים גיל נוער וחזר לשחק כדורסל בבוגרים, שיחק בעבר בליגת העל במדי גלבוע/גליל.

פייט (25, 1.92) שיחק אשתקד במכללת ניו מקסיקו, שהפסיקה את משחקיה במהלך העונה לאחר שהתגלתה פרשה של הטרדה מינית לא פשוטה בתוך המכללה. עוד קודם לכן שיחק באריזונה סטייט ובאינדיאן ריבר סטייט הקטנה.

מסימיליאנו מנטי. Roberto Serra - Iguana Press, GettyImages
בניית הסגל החלה רשמית. מסימיליאנו מנטי/GettyImages, Roberto Serra - Iguana Press

"אני שמח מאוד על ההצטרפו של ג'ו, שלושת השחקנים שהחתמנו קיבלו ברצון עז את האתגר שהצבנו בפניהם בלהבין את הרוח והמוטיבציה שהשחקנים שלנו צריכים שתהיה להם ברגע שילבשו את מדי הקבוצה", אמר מנטי על החתמת הרכז האמריקאי. "ג'ו מגיע מעונה מדהימה בפולין שם הראה את הכשרון והיכולות שלו כשחקן ואני בטוח שהוא יביא את זה גם לפה".

על צירופם של ז'ורנו ופייט אמר המאמן האיטלקי: "קייל הראה את האיכויות שלו ואת החיבור לחבריו לקבוצה ואני משוכנע שהוא יראה אותם איתנו בתחרותיות מנצחת כמו שהוא יודע עם רצון רב. קורן הראה במהלך הקריירה והחיים האישיים שלו את יכולת הלחימה האדירה שלו, כשחקן וכבן אדם ואני בטוח שהוא יראה את זה גם על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully