וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון: ברנדון גארט חתם לעונה הקרובה

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 21:43

הסנטר (32, 2.06) שעבר בין היתר באיסלנד, שוויץ, פורטוגל, סלובקיה, הונגריה, יוון ובעונה שעברה בסראטוב הרוסית, חתם בכפר בלום. ברק פלג: "תואם את הסגנון והאופי שחיפשנו השנה"

הפועל גליל עליון: ברנדון גארט חתם לעונה הקרובה. אתר רשמי, הפועל גליל עליון, צילום מסך
"שחקן מנוסה ששיחק כבר הרבה שנים באירופה". גארט/צילום מסך, אתר רשמי, הפועל גליל עליון

הפועל גליל עליון הודיעה הערב (שבת) על החתמת הסנטר האמריקאי ברנדון גארט ששיחק בעונה שעברה בסראטוב הרוסית. גארט הוא השחקן הראשון בקו הקדמי של ברק פלג, אחרי שגליל איבדה הקיץ לא מעט שחקנים, וינסה לעזור לקבוצה במאבקיה גם בליגה וגם ביורופקאפ. "ברנדון תואם את הסגנון והאופי שחיפשנו השנה, שחקן מנוסה ששיחק כבר הרבה שנים באירופה", אמר ברק פלג על ההחתמה.

גארט (2.06, 32) הוא בוגר אוניברסיטת מארי סטייט משנת 2013. את הקריירה שלו באירופה החל בספרד, שם שיחק במשך שלוש שנים בליגה השנייה והשלישית. בקיץ 2016 עבר לליגה בשוויץ, משם המשיך לאיסטלנד ופורטוגל, ושב לשוויץ לפריבורג איתה גם שיחק בליגת האלופות של פיב"א. את עונת 2021/22 פתח בקורמנד ההונגרי, ואחרי תשעה משחקים טובים עבר להיראקליס מיוון. אשתקד הגיע לרוסיה, לסראטוב, ורשם 11.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.

גליל עליון עברה מהפכה של ממש הקיץ, כשהרבה שחקנים עזבו את המועדון. רועי הובר ולוטן אמסלם ממשיכים מהעונה שעברה, ואליהם הצטרף נכון לעכשיו רק ליאור קררה.

כמו כן הקבוצה הודיעה: בגארד חן גיא (1.95, 22) שגדל במחלקת הנוער חוזר לקדנציה שניה בקבוצה הבוגרת: "שמח מאוד לחזור לבית למקום שבו גדלתי מגיל צעיר, מאמין שנצליח להגיע למקומות הכי גבוהים כמו בשנים האחרונות. אני בטוח שנצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully