וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להימנע מגלאטסראיי: האפשרויות של מכבי חיפה בהגרלה ביום שני

עוד לפני המפגש עם שריף טירספול, הירוקים יגלו את מי הם יכולים לפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי. קרבאח, סלובן ומולדה הן המועדפות

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

יומיים לפני משחקה הראשון מול שריף טירספול בסיבוב המוקדמות השני, תגלה מחר (שני, 13:00) מכבי חיפה מי יכולה להיות היריבה הבאה שלה, כאשר בניון, שוויץ, תיערך הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. הירוקים נמצאים בצד של הקבוצות הלא מדורגות לקראת השלב שיתחיל ב-7-8 באוגוסט והגומלין שלו יהיה שבוע לאחר מכן. כל אחת מהיריבות האפשריות צריכה גם היא לעבור קודם כל את הסיבוב השני.

אלה האופציות לפני הצמצום:

דינמו זאגרב (או אסטנה)
קופנהאגן (או בריידבאליק)
גלאטסראיי (או ז'לגיריס)
קרבאח (או ראקוב צ'נסטוחובה)
סלובן ברטיסלבה (או זרינסקי מוסטאר)
מולדה (או ה.י.ק הלסינקי)

תמונת קבוצה מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
שוב לא מדורגת. מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

גלאטסראיי, שזכתה באליפות טורקיה ורוצה לחזור לבתי ליגת האלופות אחרי ארבע שנים, היא כמובן היריבה ממנה רצוי להימנע, כשבסגל שלה כוכבים דוגמת דריס מרטנס, ניקולו זאניולו, אנחליניו ועוד. אחריה נמצאות דינמו זאגרב הקרואטית וקופנהאגן הדנית. שלוש האחרות, אם יצלחו את הסיבוב השני, הן יריבות נוחות יותר.

קרבאח משקיעה רבות ומשתתפת בשלבי בתים בשנים האחרונות, כולל הופעה היסטורית בבתי ליגת האלופות לפני שש שנים. סלובן ברטיסלבה מנסה להעפיל לראשונה ומציגה סגל עם ותיקים רבים, ביניהם השוער מילאן בוריאן שנזרק מהכוכב האדום על ידי ברק בכר והפסיד למכבי חיפה בעונה שעברה. מולדה איבדה רבים מנכסיה אחרי האליפות, כולל מלך השערים דאטרו פופאנה, מסתמכת על סגל מקומי ונמצאת כרגע במקום החמישי בליגה הנורבגית אחרי חצי עונה. מבחינת שמות היא נוחה, אבל יריבות מסקנדינביה הן לא בדיוק כוס התה של מכבי חיפה.

מעבר של השלב הזה, פרט לעלייה לפלייאוף על הכרטיס לליגת האלופות, מבטיח לפחות מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. הדחה בסיבוב השלישי תשלח את הירוקים לפלייאוף של הליגה האירופית.

הדחה כבר מול שריף תשלח את מכבי חיפה לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית וגם ההגרלה הזו תיערך היום, כך שמסאי דגו ושחקניו יידעו מי המפסידה שמחכה להם במקרה של ירידה למפעל השני של אופ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מילאן בוריאן שוער הכוכב האדום בלגרד. מאור אלקסלסי
יחזור לעוד ביקור בישראל? מילאן בוריאן/מאור אלקסלסי

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 24 ביולי
המשחקים: 8-9 באוגוסט, 15 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 7 באוגוסט
המשחקים: 22-23 באוגוסט, 29-30 באוגוסט

הגרלת שלב הבתים: 31 באוגוסט
משחקי שלב הבתים: 19 בספטמבר עד 13 בדצמבר

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully