וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד השייטים מתכונן לאליפות העולם, המטרה: הבטחת הכרטיס לפריז

ניתאי חסון ונועה לסרי, המתחרים יחד בדגם 470, יוצאים להכנות לקראת האליפות בהולנד: "אין סיבה שלא נשיג את הכרטיס המדינתי למשחקים האולימפיים"

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

צמד השייטים הישראלים בדגם האולימפי 470, נועה לסרי וניתאי חסון, שהו בשלושת החודשים האחרונים בתחרויות בחו"ל. אחיר שסיימו במקום העשירי בתחרות הקדם אולימפית במארסיי, בשני הקרוב הם ייצאו שוב לתחרותית משמעות בחו"ל כשיעשו את דרכם לשבוע אימונים בבלגיה ומשם להולנד - שם תיפתח ב-11 באוגוסט אליפות העולם. שם, המטרה המוצהרת שלהם תהיה להשיג את הכרטיס האולימפי המדינתי לפריז 2024.

בתחרות ישתתפו 70 מפרשיות, וכדי להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים עליהם להתברג בין שמונה המדינות הראשונות (לפי סירה אחת מכל מדינה הזוכה בכרטיס האולימפי המדינתי). הצוות הבכיר של ישראל השיג עד כה תוצאות טובות ומגלה יציבות על פני מספר תחרויות.

ניתאי חסון, נועה לסרי, צוות שייט 470. ניקוס אלברומיטיס,
יעמדו ביעד? לסרי וחסון/ניקוס אלברומיטיס

"עשינו הכנה טובה כל השנה ואין סיבה שלא נשיג את הכרטיס המדינתי עבור ישראל באליפות העולם" אמרו השניים, לפני שהוסיפה לסרי, "אנחנו חיים בזוגיות מושלמת למעט הצד הרומנטי. אנחנו מרגישים בנוח אחד עם השנייה. מה שקורה בים לא זולג מעבר למים. אין אצלנו לשמור כעסים בבטן. אנחנו אומרים הכל אחד לשני, בצורה בוגרת, מה שמעניק לנו חופש פעולה ואוויר לנשימה. השינוי שביצענו כששילבנו כוחות ונכנסנו לדגם האולימפי החדש של הזוגות המעורבים, עשה לכל אחד מאתנו רק טוב".

ניתאי חסון הוסיף: "אין אצלנו אגו. שנינו רוצים דבר אחד - להצליח. חשוב לנו שהסירה שלנו תהיה הכי טובה. לא חשוב לנו מי יחליט ומי יעשה מה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully