וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות צפות מחדש: "דוויט הווארד כפה עליי להשתתף בשלישייה עם גבר"

כוכב ה-NBA לשעבר מתמודד פעם נוספת עם שמועות בנוגע להעדפותיו המיניות, בעקבות תביעה אזרחית שהוגשה נגדו: "הזמין אותי לסקס בבית שלו, צירף גבר בדמות אישה, והכריח אותי לצפות בהם שוכבים"

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

בכל הנוגע לתפקודו על המגרש דוויט הווארד כבר מזמן לא מייצר באזז, אבל כל עוד זה נוגע בכל מה שקשור לעניינים מחוץ למגרש - הוא ממשיך לככב בכותרות. כוכב ה-NBA לשעבר, ששיחק לאחרונה בטאיוון, נאלץ להתמודד בימים האחרונים עם שמועות שצפות מחדש בנוגע להעדפותיו המיניות.

זאת בעקבות תביעה אזרחית שהוגשה נגדו מטעם גבר בשנות ה-20 לחייו, שטוען שהווארד כפה עליו להשתתף בשלישייה עם גבר בניגוד לרצונו. התובע, אדם בשם סטיבן הארפר, מאשים את הכדורסלן בן ה-37 בסעיפים של תקיפה, הכאה ומאסר שווא. לדבריו, כתוצאה מהמקרה נגרם לו נזק בלתי נפשי בלתי הפיך.

דוויט הווארד, לוס אנג'לס לייקרס. Ronald Martinez, GettyImages
שוב בכותרות, שוב בנסיבות הלא נכונות. דוויט הווארד/GettyImages, Ronald Martinez

בתביעה מגולל הארפר את סיפור ההיכרות בינו לבין הווארד, שהפך לדבריו לפגיעה מינית קשה. לדבריו, הוא והווארד החלו להתכתב באינסטגרם ביולי 2021, ואחרי חודשים ארוכים של התכתבויות בעלות אופי מיני, הסכימו השניים לקיים מפגש למטרות סקס בביתו של הווארד באטלנטה, ג'ורג'יה.

השניים קיימו יחסי מין כשלפתע הצטרף גבר נוסף שהוזמן על ידי הווארד, והופיע במיטה כשהוא לבוש בבגדי נשים. בשלב זה, טוען הארפר, הווארד והגבר שהגיח במפתיע לחדר, החלו לקיים יחסי מין וכפו עליו לצפות בהם, למרות שסירב לכך.

"דוויט הבהיר לי שהוא יעשה מה שהוא רוצה, בין אם אני אוהב את זה או לא", טען הארפר, שאת כתב התביעה שלו גיבה בצילומי מסך של עשרות הודעות והתכתבויות עם הווארד. בשלב זה הארפר רצה להזמין מונית ולנסוע הביתה, אבל הווארד כפה עליו לקיים יחסי מין עם הגבר השלישי.

"הרגשתי מחולל ומושפל. הייתי בהלם מוחלט", אמר הארפר, שחש שקפא במקום במהלך האירוע, והפסיק להתנגד למעשים באופן מפורש משום שחש סכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דוויט הווארד, לוס אנג'לס לייקרס חוגג. רויטרס
"גרם לי להרגיש מחולל ומושפל". הווארד/רויטרס

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שעולות תהיות בנוגע לזהותו המינית של הווארד. ב-2019 הוגשה נגדו תביעה אזרחית נוספת מטעם גבר צעיר שטען שהווארד הוא למעשה גיי שמסרב לצאת מהארון.

הווארד הכחיש זאת ואמר בעבר בריאיון. "אני לא גיי, ונגרם לי נזק עצום כתוצאה מהפרשה ההיא. כאב לי מאוד להיות מואשם בהאשמות כוזבות. היו רגעים שחששתי שלא אצא מהבית יותר לעולם", אמר.

הווארד נודע כמי שחי חיי הוללות גם עם נשים. הוא אב לחמישה ילדים מארבע נשים שונות, אבל שמועות עקשניות טוענות שיש לו עוד מספר ילדים שהוא מסרב להכיר בהם מנשים שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully