וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווסט ברומיץ' מקווה שעסקת צ'אלובה לחיפה תושלם תוך 48 שעות"

באנגליה משוכנעים שהקשר שאמור למסור את החלטתו בקרוב ישתכנע לחתום בשורות הירוקים: "הוא לא בתוכניות, ומחפש אתגר חדש". ההערכות: ווסט ברומיץ' תסכים למכור אותו בפחות מ-2 מיליון יורו

מחוץ לקווים, 20.7: מכבי חיפה והמגעים עם נת'ניאל צ'אלובה/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

באנגליה מעריכים שעסקת נת'ניאל צ'אלובה למכבי חיפה תצא לפועל. כתב "דיילי אקספרס" לואיס קוקס שמסקר את ווסט ברומיץ', קבוצתו של הקשר בן ה-28, העריך היום (שישי) בפודקאסט בו התארח שהעסקה תושלם תוך 48 שעות.

"בווסט ברומיץ' מאמינים שהעסקה תושלם תוך 48 שעות. כל הסימנים מראים שזה בדרך לשם. מכבי חיפה מועדון גדול בישראל, ששואף לאליפויות ומשתתף באופן קבוע במפעלים האירופאים. אפשר להבין מדוע צ'אלובה רוצה לפתוח דווקא שם דף חדש. הוא מחפש אתגר חדש, ונראה שהאתגר הזה הוא מה שחיפש", סיפר קוקס.

קוקס הוסיף: "בכל מקרה, צ'אלובה לא בתכניות של ווסט ברומיץ'. אם הוא היה נשאר, הוא היה אולי הקשר האחורי החמישי ברוטציה. בכלל לא בטוח שהיה לו מקום בסגל ברוב המשחקים העונה, כך שברור מדוע הוא רוצה לעזוב, וברור שגם האינטרס של הקבוצה הוא למכור אותו אם זה אפשרי".

נת'ניאל צ'אלובה במדי פולהאם. Visionhaus, GettyImages
זה מתקרב. צ'אלובה/GettyImages, Visionhaus

לדבריו של קוקס, ווסט ברום בעיקר רוצה להחזיר את ההשקעה בצ'אלובה, שנרכש בינואר האחרון מפולהאם תמורת סכום שמוערך בכ-2.5 מיליון יורו. "אם הקבוצה תרוויח סכום קטן ממכירה של צ'אלובה היא תשמח מאוד. אחרי כל הפציעות שהוא עבר לאחרונה, אחרי השנים האחרונות הפחות טובות שלו בקריירה, סכום שנע סביב 2 מיליון יורו יהיה תמורה הולמת מאוד. ייתכן שגם פחות מזה יספיק".

כזכור, צ'אלובה נחת בישראל בתחילת השבוע בליווי אשתו כדי להתרשם מהמועדון ומהעיר. אחרי ביקור של כ-24 שעות בישראל, הוא המריא בחזרה לאנגליה ואמור למסור את החלטתו בקרוב.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
נת'ניאל צ'אלובה, שחקן ווסט ברומיץ'. Graham Chadwick, GettyImages
תג מחיר סביר? צ'אלובה/GettyImages, Graham Chadwick

צ'אלובה ערך 13 הופעות בצ'מפיונשיפ במדי ווסט ברומיץ' מאז שהגיע אליה בחודש ינואר האחרון מפולהאם, כאשר במדי הקוטג'רס בפרמיירליג קיבל 10 דקות בלבד בחצי הראשון של העונה. צ'אלובה הוא תוצר מחלקת הנוער של צ'לסי, ואף ערך 15 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת. בעבר שיחק גם במדי ווטפורד, נאפולי, רדינג, מידלסברו, נוטינגהאם פורסט וברנלי. ב-2017 הוא עבר ניתוח בברך שהשבית אותו כמעט לשנה, מה שעצר משמעותית את ההתקדמות שלו.

ברזומה יש לו גם הופעה אחת וקצרה במיוחד בנבחרת אנגליה הבוגרת. היא הגיעה באוקטובר 2018 במסגרת ליגת האומות מול ספרד, כאשר הוא נכנס כמחליף בדקה ה-90 בניצחון 2:3. הוא ערך 40 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של אנגליה, מה שמציב אותו במקום השני בכל הזמנים אחרי ג'יימס מילנר, לו יש 46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully