וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מאושר בישראל: "לא היססתי כשלקחתי את התפקיד, וידעתי למה"

מאמן מכבי תל אביב סיפר על השבועות הראשונים שלו בתפקיד, והביע שביעות רצון: "הקפתי את עצמי באנשי מקצוע מנוסים, זה חשוב"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה את עידן רובי קין בצורה מרשימה, כשהביסה אתמול 1:6 את הפועל באר שבע במשחק האירופיות של גביע הטוטו. הקולות מקרית שלום מצביעים על רושם ראשוני חיובי מאוד שהותיר המאמן הטרי, ואם לשפוט על פי הדברים שאמר היום (שישי), נראה שהתחושות הדדיות.

קין התראיין לאתר של בית ההימורים "Betway", איתו הוא חתום על הסכם שיתוף פעולה, וסיפר בקצרה על השבועות הראשונים שלו בישראל. "אני מאושר להיות כאן. כשקיבלתי את ההצעה ממכבי תל אביב לא היססתי לרגע, וכנראה שידעתי למה. עד עכשיו אני רוצה מאוד".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. ברני ארדוב
התחלה מבטיחה. רובי קין אחרי הניצחון הגדול אתמול/ברני ארדוב

קין התייחס לכוורת המקצועית שהורכבה סביבו, כולל העוזרים דייב סרצ'אן ורורי דלאפ, מאמן הכושר אנדי לידל, ןמאמן השוערים גרהאם סטאק. "לא יכולתי להיות מרוצה יותר מהצוות שלי. הקפתי את עצמי באנשי מקצוע מנוסים מאוד, ואני חושב שזה חשוב מאוד עבורי".

קין הודה הבוקר לשחקנים על ההופעה שלהם במשחק, אבל הדגיש כי יש עוד הרבה דברים לשפר והבטיח שהוא והצוות שלו יעבדו עם השחקנים השבוע מקרוב על כך. קין מאוד רוצה לשפר את עניין המצבים הנייחים בהתקפה ובהגנה. אתמול היה קרוב מאוד מיגל ויטור לכבוש אחרי שברח לאנריק סבוריט בכדור חופשי של רמזי ספורי והמאמן ירצה לחזק את האלמנט הטעון שיפור הזה של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully