וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבת מכבי ת"א חוששת מ"המשחק החשוב בחיינו": "אתגר קשה ביותר"

פטרוקוב צפתה בצהובים מביסים את באר שבע, המאמן מבין שיידרש מאמץ עילאי כדי להפתיע בבלומפילד (חמישי, 20:30, ספורט2): "צפויות לנו לא מעט בעיות"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

אחרי שרמסה את הפועל באר שבע בטרנר, מכבי תל אביב מתחילה בהכנות לצמד המשחקים מול פטרוקוב בסיבוב הראשון של מוקדמות הקונפרנס ליג. היריבה המולדבית הצנועה תתארח בבלומפילד ביום חמישי (20:30, ספורט2) ויודעת היטב שהסיכויים לא נוטים לטובתה - במיוחד אחרי ההצגה של הקבוצה של רובין קין במשחקה האחרון, שכנראה יוביל גם להתעוררות בכל מה שקשור לנוכחות ולאווירה ביציעים.

פטרוקוב גברה אתמול 0:2 על דאציה ביוצאני מהליגה הראשונה במולדובה במשחק ההכנה האחרון שלה לפני המשחק בישראל, ולאחר המשחק אמר המאמן אלכסיי סאבינוב: "זה היה ניסוי הכלים האחרון שלנו, רצינו לבדוק כמה דברים לפני המשחק החשוב ביום חמישי הבא. אני מעריך שיהיו לנו לא מעט קשיים ובעיות ביום חמישי, זה יהיה אתגר קשה ביותר, אבל נגיע לתל אביב מוכנים ודרוכים מאוד. זה המשחק הכי חשוב בימי חיינו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
במומנטום טוב. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

פטרוקוב זכתה בתואר היחיד שלה לפני שלוש שנים, כשהניפה את הגביע המולדבי. בעונה החולפת סיימה כסגניתה של שריף טירספול בליגה, זו השנה השלישית ברציפות. הקבוצה משתתפת במפעלים אירופיים בסך הכול מאז 2018, ובשלוש העונות הראשונות הודחה כבר בסיבוב הראשון. את ניצחון הבכורה השיגה על סילקס המקדונית במוקדמות הקונפרנס ליג ב-2021, אבל הודחה לאחר מכן בסיבוב השני על ידי סיבאספור הטורקית. בעונה שעברה שיפרה עם הגעה לסיבוב השלישי, אבל הובסה בידי פהרבאר ההונגרית. משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב יתקיים ב-3 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully