וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמעבר לטוטנהאם ועד האח הגדול: מנור סולומון בריאיון משעשע

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 17:11

הישראלי סיפר כיצד מכנים אותו חבריו החדשים, הפתיע כשנשאל במה צפה בטיסה מאנגליה למחנה האימונים באוסטרליה וגילה האם הוא מאמין ברוחות רפאים

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 3:2/ספורט1

אוהדי טוטנהאם עוקבים מקרוב אחר שחקני הרכש שהגיעו הקיץ, ביניהם גם מנור סולומון שבמשחקו הראשון במדי התרנגולים הרשים את האוהדים ובהחלט יצר ציפיות ממנו להמשך העונה על אף שהוחלף במחצית ובפיגור כפול בהפסד לווסטהאם. היום (שישי) פורסם ריאיון קצר ומשעשע איתו ברשתות החברתיות של טוטנהאם, כדי לאפשר לאוהדים להכיר עוד יותר את הישראלי שחתם לחמש שנים.

"אני מאוד נהנה באוסטרליה", אמר סולומון תחילה, "אנחנו עושים מחנה אימונים טוב, מתאמנים קשה ומכירים אחד את השני. אנחנו כבר מצפים למשחק הבא שלנו. אנחנו יכולים לקחת המון דברים חיוביים מהמשחק הקודם, גם אם הפסדנו בו לווסטהאם. אני בטוח שנשתפר עם הזמן, זה בסך הכל היה משחק ההכנה הראשון. אני מאוד נהנה בקבוצה ומכיר את החברים מיום ליום, יש כאן שחקנים מצוינים".

צפו בריאיון עם מנור סולומון

לאחר מכן עברו בטוטנהאם לחלק משעשע יותר כדי לשבור את הקרח ותחילה נשאל סולומון אם צפה בסרטים או בסדרות בטיסה מאנגליה לאוסטרליה: "ראיתי האח הגדול הישראלי (צוחק) וטד לאסו. אם הייתי משתתף באח הגדול? בחיים לא, זה יותר מדי אינטנסיבי בשבילי".

לאחר מכן נשאל על הבכורה שצפויה לו באצטדיון של טוטנהאם בחודש הבא: "אני מאוד מחכה לשחק. הייתי באצטדיון והיה נהדר לראות אותו ולהיות בו. אני כבר לא יכול לחכות".

כיצד שחקני טוטנהאם קוראים לו: "מנור כמובן וגם סולו".

הדבר הראשון שהוא עושה בכל בוקר: "מסתכל בטלפון ומיד אחר כך מצחצח שיניים".

לסיום נשאל אם הוא ראה בחייו רוח רפאים: "אף פעם. אני לא מאמין ברוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully