וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי מושקוביץ חתם בהפועל חיפה: "מגיע כדי לקחת את המושכות"

21.7.2023 / 16:05

הרכז (23, 1.92) העדיף את הקבוצה מהכרמל על פני הפועל ירושלים וחתם לשנתיים. במועדון התגאו: "הרבה קבוצות רדפו אחריו"

אחרי לבטים ארוכים, איתי מושקוביץ בחר את יעדו הבא. השחקן המשתפר של העונה שעברה בליגת העל חתם היום (שישי) לשנתיים בהפועל חיפה, אותה העדיף על פני קבוצות אחרות שהתעניינו בו, כולל הפועל ירושלים.

מושקוביץ (23, 1.92) חשש להידחק לקצה הרוטציה של אלכסנדר דז'יקיץ' ואחרי עונה מרשימה עם ממוצעים של 11.5 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק בהפועל גליל עליון, הוא אמור לקבל את המושכות בכרמל.

במועדון התגאו בהחתמה, וציינו בהודעה הרשמית מטעמם ש"הרבה קבוצות רדפו אחריו, והוא בחר לחתום אצלנו". כמו כן הוגדרה ההחתמה שלו כ"אחת ההחתמות הכי גדולות בליגה הישראלית בקיץ הנוכחי".

איתי מושקוביץ', שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
ימשיך להתפתח בכרמל. מושקוביץ/מאור אלקסלסי

יו"ר המועדון יובל רוסמן: "מדובר בהחתמה הישראלית המשמעותית ביותר בקיץ הנוכחי. מושקוביץ מגיע כדי לקחת את המושכות ולהוביל את המועדון לצמרת. עצם הגעתם של מושקוביץ ועמית גרשון זו הבעת אמון במאמן ובדרכו של המועדון בקידום השחקן הישראלי. אני רוצה להודות באופן אישי לכל אחד מהספונסרים על הירתמותם המשמעותית להחתמת מושקוביץ".

ראובן אלקס, המנהל המקצועי: "מושקוביץ היה המטרה המרכזית שלנו בקיץ הזה. הבאנו אותו כדי להוביל את הפועל שובל חיפה להישגים ואני בטוח שהוא יעשה את זה. במקביל, הוא יקבל מאיתנו את כל המעטפת הנדרשת להמשיך להתקדם ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר".

מושקוביץ (23, 1.92) הוכתר לשחקן המשתפר של העונה החולפת והיה בין התוצרים הבולטים של הפרויקט המוצלח בכפר בלום עם ממוצעים של 11.5 נקודות, 44.2% לשלוש, 2.9 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק בליגה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully