וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחתמה של הקיץ: קמבה ווקר נפרד מה-NBA והצטרף למונאקו

הרכז של דאלאס שכיכב בין היתר בשארלוט, בוסטון וניו יורק, חתם בשורות קבוצת היורוליג הצרפתית. נבחר במקום ה-9 בדראפט 2011 ולקח חלק 4 פעמים במשחק האולסטאר

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

במונאקו הודיעו היום (שישי) על הארכת חוזהו של דונטאס מוטיאיונאס בקבוצה, אבל זה היה רק הסיפתח לאחת ההחתמות הגדולות בשנים האחרונות בכדורסל האירופי. הקבוצה הצרפתית הכריזה על החתמתו של קמבה ווקר, הרכז של דאלאס מאבריקס מה-NBA המשחק בליגה הטובה בעולם כבר 12 שנים.

ווקר (33) נבחר בדראפט 2011 במקום התשיעי על ידי שארלוט בובקאטס, הקבוצה שהייתה בבעלותו של מייקל ג'ורדן ושינתה את את שמה להורנטס בהמשך. לרכז 4 הופעות באולסטאר בין השנים 2017 ל-2020 ובחירה אחת לחמישיית העונה השלישית ב-2019.

הגארד יצטרף למונאקו וישלים קו אחורי מפלצתי יחד עם אלי אוקובו, מייק ג'יימס וג'ורדן לויד בהצהרת כוונות חד משמעתית של הקבוצה מהנסיכות.

קמבה ווקר, דאלאס מאבריקס. Tim Heitman, GettyImages
חיזוק אדיר למונאקו. קמבה ווקר/GettyImages, Tim Heitman

אחרי 8 שנים בשארלוט, בהן הגיע פעמיים לפלייאוף ה-NBA, עבר בטרייד תמורת טרי רוזיר לבוסטון סלטיקס, שם שיחק במשך שנתיים עד שהצטרף לניו יורק ניקס לעונה אחת. התחנה האחרונה שלו בליגה הטובה בעולם הייתה דאלאס, שם מיעט לשחק ושוחרר בינואר.

בקריירת ה-NBA שלו רשם ב-750 משחקים ממוצעים של 19.3 נקודות למשחק, 5.3 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים במה שהפך אותו לאחד משחקני ההתקפה הטובים ביותר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully