וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי צפוי לעלות מהספסל לבכורה באינטר מיאמי, גם סוארס בדרך

התרגשות אדירה בארצות הברית וברחבי העולם לקראת משחקו הראשון של אלוף העולם, גם בוסקטס ישותף לראשונה מול קרוס אסול (שבת, 03:00). מאמן גרמיו הודה: "הנשיא מטפל בעניין לואיס, לא מחזיקים שחקנים בכוח". וגם, קבוצות ה-MLS בדרישה חריגה מהאוהדים

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

ערב הסעודית הצליחה לגנוב את תשומת הלב של עולם הספורט בשבועות האחרונים עם החתמות נוצצות בזו אחר זו, אבל עם כל הכבוד לקארים בנזמה ושאר כוכבי כדורגל שעברו לחצי האי הערב, הרגע שבאמת מרגש יתרחש הלילה (03:00, בין שישי לשבת) כאשר בארצות הברית ליאונל מסי יעלה להופעת בכורה באינטר מיאמי.

אלוף העולם הארגנטינאי, כמו גם חברו מברצלונה סרג'יו בוסקטס שהצטרף לאחרונה, יכללו לראשונה בסגל של המאמן טאטה מרטינו, אולם ככל הנראה רק יעלו מהספסל במשחק מול קרוס אסול המקסיקנית. מדובר אמנם במשחק במסגרת "גביע הליגות", מפעל שבו נפגשות קבוצות ה-MLS האמריקאית עם יריבות מהליגה המקסיקנית הבכירה, אך האצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום ובשוק השחור מגיעים מחירי הכרטיסים לעשרות ולמאות אלפי דולרים.

גרפיטי ליאונל מסי ברחובות מיאמי. GettyImages
התפאורה כבר מוכנה. רחובות מיאמי לקראת הבכורה של מסי/GettyImages

בריאיונות שהעניק לקראת המשחק, אישר מרטינו שמסי ובוסקטס צפויים לשחק, אך הבהיר: "אני לא יודע אם הם יפתחו בהרכב, אבל ממה שראיתי עד עכשיו הם נראים בכושר טוב. אנחנו נחליט ביחד לקראת המשחק, אבל זה נראה שהם ישחקו". בכלי התקשורת בארגנטינה כבר דיווחו כי אין כוונה לפתוח עם מסי ב-11 הלילה.

עוד אמר המאמן בן ה-60, שכידוע מכיר היטב את מסי מהקדנציות המשותפות שלהם בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה: "הרצון של ליאו לנצח והגישה שלו למשחק לא השתנתה. אני חושב שאלו תכונות מאוד בולטות של מסי ככדורגלן - יש לו רצון תמידי לשחק ולנצח. אני גם חושב שהזכייה במונדיאל הורידה לו המון משקל מהגב. מישהו שאני מאוד מעריך אמר לי שאני צריך להתכונן למסי שונה ממה שאני מכיר, כי כאן לא יהיה עליו לחץ אמיתי כמו בברצלונה או בנבחרת, אבל אני מאמין שאני הולך לגלות גרסה חדשה של מסי, תחרותית מאוד כי עכשיו הוא צריך לנצח עם קבוצה חדשה ובמדינה שהוא לא זכה בה בתארים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לואיס סוארס, ליאו מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
האיחוד מתקרב. סוארס ומסי/רויטרס

בארצות הברית מדווחים כי שאר קבוצות ה-MLS מתכננות לדרוש מהאוהדים במשחקי הבית מול אינטר מיאמי בהמשך העונה להגיע ללא חולצות מסי. כלומר, אוהדים אשר ילבשו את מדי ברצלונה, פריז סן ז'רמן או נבחרת ארגנטינה לא יוכלו להיכנס לאצטדיון, זאת על מנת למנוע מ"אוהדי מסי" להיכנס ליציעים ולשמור על "אווירה ביתית" מול הקבוצה של הפרעוש.

בנוסף, רנאטו גאוצ'ו, מאמן גרמיו הברזילאית בה לואיס סוארס משחק, הודה כי עניין החוזה של החלוץ האורוגוואי שמעוניין להתירו על מנת להצטרף למסי וחבריו במיאמי, עבר לטיפול נשיא המועדון: "זאת סיטואציה מסובכת, אבל סוארס הוא כעת בעיה שנמצאת בידי נשיא המועדון. הם מנסים להגיע לעמק השווה ולמצוא פתרון. לא רוצים להחזיק שחקנים בכוח, ובטח שלא שחקן כמו לואיס. מקווה שזה יגיע לפתרון מהיר לכל הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully