וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון סובל ממתיחה. קין רוצה לשפר את המצבים הנייחים

21.7.2023 / 13:10

שחקן הרכש של מכבי תל אביב נפצע בחימום לפני ה-1:6 על הפועל באר שבע ויהיה זקוק למנוחה למשך זמן לא מוגדר. המאמן לא היה מרוצה מהשמירה ההגנתית

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

בבוקר שאחרי ההצגה שלה בטרנר אמש (חמישי), מכבי תל אביב ערכה אימון שהיה בחלקו קל עבור אלה ששיחקו את רוב המשחק, ובקצב גבוה עבור המחליפים ואלה שלא שיחקו כלל. שחקן הכנף מילסון היה על הדשא וערך אימון ריצה קל, אבל הוא סובל ממתיחה קלה במפשעה ויהיה זקוק לזמן מנוחה לא קצר עד שישוב שוב לפעילות מלאה.

המאמן רובי קין הודה לשחקנים על ההופעה שלהם במשחק, אבל הדגיש כי יש עוד הרבה דברים לשפר והבטיח שהוא והצוות שלו יעבדו עם השחקנים השבוע מקרוב על כך. קין מאוד רוצה לשפר את עניין המצבים הנייחים בהתקפה ובהגנה. אתמול היה קרוב מאוד מיגל ויטור לכבוש אחרי שברח לאנריק סבוריט בכדור חופשי של רמזי ספורי והמאמן ירצה לחזק את האלמנט הטעון שיפור הזה של מכבי תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב מילסון, יוריס ואן אובריים. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכה לשחקן הרכש. מילסון/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

באשר למשחק מול פטרוקוב ממולדובה ביום חמישי, 12,500 אוהדים כבר הצטיידו בכרטיסים למשחק הראשון שייערך בבלומפילד והחל מהשעה 12:00 היום המכירה נפתחה לקהל הרחב במקביל לבעלי המנויים וחברי מועדון פוראבר. במכבי תל אביב מעריכים כי האיצטדיון יתמלא ויגיעו למשחק למעלה מ-25 אלף אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully