וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב הפרמיירליג אנס אותי בגיל 19, צילם את זה והראה לחבריו"

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 9:53

ב"דיילי מייל" ערכו ריאיון כואב עם אישה שטוענת כי נאנסה במסיבה בביתה על ידי כדורגלן שמשחק בליגה שנחשבת לטובה בעולם. לא הוגשה נגדו תלונה במשטרה

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

בנז'מן מנדי זוכה במשפט החוזר ואחרי כשנתיים במעצר בחשד לאונס ותקיפיות מיניות של מספר נשים זוכה מכל אשמה, ימים ספורים לאחר מכן גם ריאן גיגס נוקה מכל סעיפי האישום בתקיפת בת זוגו. מנדי ינסה כעת לשקם את הקריירה ואת התדמית אחרי שנתיים שלא שיחק, גם גיגס התפטר מאימון נבחרת ויילס בעקבות ההאשמות הקשות ויצטרך להתחיל את הקריירה מחדש אחרי שהוכתם שמו.

הבוקר (שישי) כבר נחשפנו ב"דיילי מייל" לאירוע מצער כאשר פורסם ריאיון עם אישה שטוענת כי נאנסה לפני שנים, כשהייתה בת 19, על ידי כוכב בפרמיירליג שלדבריה גם צילם את את התקיפה המינית והראה אותה לחבריו.

אילוסטרציה. ShutterStock
סערה חדשה-ישנה בכדורגל האנגלי/ShutterStock

לטענת האישה, שלא נחשפה וגם לא ציינה מי הוא אותו כוכב שפגע בה, היא הותקפה מינית על ידו במהלך מסיבה שנערכה בביתה לפני שמונה שנים. האונס אף בוצע במיטתה. היא סיפרה כי מעולם לא נפגשה עם אותו כדורגלן לפני המסיבה ושהוא כנראה "לא יזכור אותי אם נחלוף אחד על פני השנייה ברחוב", אבל שאותה הזיכרון לא יעזוב לעולם.

"לא יכולתי לזוז", סיפרה על האונס, "אני זוכרת שהשותף שלי דפק על הדלת ושאל "מה קורה שם?". את הסרטון שהיא טוענת שהכדורגלן צילם ואף הראה לחבריו במסיבה, היא מודה שלא ראתה מעולם.

יש לציין שהיא מעולם לא הגישה תלונה במשטרה או דיווחה על האירוע ומהבושה גם לא סיפרה על כך לחבריה. לטענתה ייתכן שהוגשה לה כוס עם משקה אלכוהולי שמכיל סם, אך מתעקשת שלא הייתה שיכורה ושמעולם לא הסכימה לקיים יחסי מין. לאחר המסיבה, כשהכדורגלן שמשחק בפרמיירליג גם בימים אלו שב לביתו, הוא שלח לה מספר הודעות. עם זאת, היא חוששת להתלונן במשטרה מכיוון שעברו יותר מדי שנים ומכאן שספק אם ניתן יהיה להוכיח את טענותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully