וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 21.7: אוקאפור וצ'וקווזה למילאן, בטובינסיקה הוצג בצרפת

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 16:54

הרוסונרי ירכשו את חלוץ זלצבורג ונבחרת שוויץ, גם שחקן ההתקפה של ויאריאל וניגריה בדרך תמורת 30 מיליון יורו. אקס מכבי חיפה בסנט אטיין, דיאבי יחתום באסטון וילה, אובמיאנג עבר את הבדיקות הרפואיות לקראת החתימה במארסיי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.7/ספורט1

העברות

* נשאר ירוק: דילן בטובינסיקה הוצג בסנט אטיין מליגת המשנה הצרפתית. הבלם, שהעונה כידוע שיחק כמושאל במכבי חיפה מפמליקאו, חתם לשנתיים וינסה לסייע לקבוצה לשוב לליגה הבכירה.

* ג'יימס טראפורד שכיכב בשערה של נבחרת אנגליה ביורו עד גיל 21 האחרון, חתם בברנלי ל-4 שנים. השוער האנגלי הצטרף ממנצ'סטר סיטי תמורת כ-17 מיליון יורו. בנוסף, אחרי שנה בבשיקטאש, ברנלי הודיעה על צירוף ניית'ן רדמונד שחוזר לפרמיירליג בגיל 29 בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

* שחקן הכנף רידה חאדרה בן ה-22 מברייטון, שממנה הושאל בשנתיים האחרונות לבלקבורן, שפילד יונייטד וברמינגהאם סיטי, עוזב את אנגליה סופית ומצטרף לריימס הצרפתית שרכשה אותו מהשחפים. בשנה שעברה זומן לסגל נבחרת גרמניה עד גיל 21, אך לא נכלל בסגל שלה ליורו.

* דימיטרי פאייה שוחרר ממארסיי. הקשר בן ה-36, הכוכב הגדול של הקבוצה, הפך לשחקן חופשי ובמסיבת עיתונאים משותפת עם המועדון הבהיר בדמעות כי אין בכוונתו לפרוש מכדורגל.

דילן בטובינסיקה, בלם סנט אטיין. סנט אטיין, אתר רשמי
נשאר ירוק. בטובינסיקה/אתר רשמי, סנט אטיין
ריאד מחרז אחרי שכבש שלושער במדי מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע. רויטרס
כבר עבר את הבדיקות בערב הסעודית. ריאד מחרז/רויטרס

שמועות

* אל אהלי מתכוננות להתחמשות רצינית: אחרי שסיכמה עם ריאד מחרז, שכבר עבר בדיקות רפואיות ווצירפה כבר את רוברטו פירמינו, הקבוצה מהליגה הסעודית תגיש הצעה לניוקאסל בגובה 30 מיליון ליש"ט על אלן סן מקסימן והצעה נוספת לארסנל על תומאס פארטיי.

* פייר אמריק-אובמיאנג עבר את הבדיקות הרפואיות במארסיי ויחתום ל-3 שנים במדי הקבוצה הצרפתית. החלוץ יצטרף באופן רשמי לאחר שיתיר את חוזהו מול צ'לסי.

* לפי ה"מונדו דפורטיבו" מילאן קרובה להחתים את סמואל צ'וקווזה, שחקנה של ויאריאל. סכום ההעברה צפוי להגיע ל-30 מיליון יורו עבור שחקן הכנף הניגרי. בנוסף לצ'וקווזה, באיטליה מדווחים כי נואה אוקאפור, חלוצה של רד בול זלצבורג, קרוב לסיכום במועדון האיטלקי. האוסטרים יקבלו עבורו כ-14 מיליון יורו.

* מוסא דיאבי בן ה-24 יימכר מבאייר לברקוזן לאסטון וילה עבור 60 מיליון יורו. הצרפתי סיכם את תנאיו כבר בשבוע שעבר ובימים הקרובים ישלים את מעברו לפרמיירליג אחרי שהושג סיכום בין הקבוצות.

* אחרי שעסקת ההעברה שלו נפלה בחודש ינואר האחרון והוא הצטרף בהשאלה לטוטנהאם, ארנואט דנג'ומה בדרך לאברטון פעם נוספת. שחקן הכנף של ויאריאל יצטרף בעסקת השאלה נוספת לעונה הקרובה.

* ב"גרדיאן" טוענים כי ווסטהאם תגיש הצעה בקרוב על ג'יימס וורד פראוס, הקפטן של סאות'המפטון שירדה לצ'מפיונשיפ בתום העונה החולפת. הפטישים שהכניסו סכום נכבד מעסקת דקלן רייס לארסנל מחפשים מנהיג חדש למרכז השדה ועשויים לפנות לוורד פראוס.

* לפי ג'יאנלוקה די מרציו, רומא הביעה עניין ברנאטו סאנצ'ס, שחקנה של פריז סן ז'רמן, אך כרגע הפורטוגלי מחפש אופציות נוספות מחוץ לעיר האורות הכוללות השתתפות בליגת האלופות בעונה הקרובה.

* שחקן הכנף אלדו קאלולו, שהתיר את חוזהו בסושו הצרפתית לאחרונה והיה מבוקש הקיץ על ידי מכבי תל אביב והוזכר כמועמד למכבי חיפה, צפוי לחתום בפרטיזן בלגרד.

* לפי ה"מירור", טינו ליברמנטו מעורר עניין אצל ניוקאסל. המגפייז עשויים להגיש הצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט עבור המגן-בלם האנגלי של סאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully