וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארסיי רוצה את אנטולי טרובין, דניאל פרץ הוא תכנית הגיבוי"

בצרפת ממשיכים לדווח על העניין של מועדון הפאר בשוער מכבי תל אביב. האוקראיני בראש הרשימה, אבל כבר מנהל מו"מ עם אינטר

תיקתקנו, 18.7/ספורט1

בצרפת אמנם דיווחו ביממה האחרונה על העניין של מארסיי בדניאל פרץ ממכבי תל אביב, אבל מתברר שהשוער הישראלי לא עומד בראש הרשימה. ב-FOOT01 מספרים שקבוצת הפאר מדרום צרפת סימנה את אנטולי טרובין כמטרת העל שלה, ותנסה לרכוש את פרץ רק אם לא תצליח לקנות את האוקראיני משחטאר דונייצק.

טרובין בן ה-21 נחשב לאחד משוערי העתיד של הכדורגל העולמי וכבר מתנהל מו"מ בין שחטאר לאינטר בנוגע למעבר שלו לענקית האיטלקית. כרגע אלופת אוקראינה דורשת עבורו 18 מיליון יורו וזה סכום שמרתיע את מארסיי. פרץ אמור לעלות פחות ממחצית הסכום הזה.

השוער הראשון של מארסיי הוא פאו לופס הספרדי ולמרות שהוא מעורר עניין במולדתו - הוא עדיין בקבוצה. יחד עם זאת, המאמן החדש מרסלינו ביקש שוער שני איכותי, כדי שיתחרה עם לופס ואולי גם יתפוס את המקום בין הקורות בעתיד הקרוב.

מארסיי מחפשת שוער צעיר שהיא תוכל לבנות עליו לכמה שנים. אם לופס יימכר לקבוצה אחרת בקרוב, כנראה שהיא תוכל להשקיע 18 מיליון יורו בטרובין, אלא שהשעון מתקתק ואינטר מנסה להתקדם עם האוקראיני.

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. מאור אלקסלסי
בכל זאת יימכר הקיץ? דניאל פרץ/מאור אלקסלסי

בצרפת טענו אמש שפרץ עשוי להירכש על ידי מארסיי. לפי הדיווח באתר "ספורט" המקומי, מועדון הפאר שכבר הוזכר בעבר כמי שמתעניין בשוער מכבי תל אביב, מוכן לקחת צעד קדימה כדי לנסות לרכוש אותו מיידית.

חאבייר ריבאלטה, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, עוקב אחרי פרץ זמן מה, התרשם מהיכולות שהציג ביורו הצעירות ואף פנה לסוכנו האירופי של השוער, שמייצג שחקנים נוספים במועדון. "מארסיי מוכנה להמר בגדול על פרץ", ציינו בדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully