וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמת צ'ירינו מתעכבת בשל הרצון למכור את זלאטנוביץ' וטוומאסי

20.7.2023 / 12:04

שחקן הכנף מקוסטה ריקה צפוי להגיע לישראל ולהצטרף לאימוני מכבי נתניה עם חזרתה ממחנה האימונים בהולנד. במועדון מעריכים שמכירת הסרבי קרובה יותר

מסיבת העיתונאים ואימון הפתיחה של מכבי נתניה בעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

מכבי נתניה תסיים מחר (שישי) את מחנה האימונים שלה בהולנד, כשבקבוצה מספרים על שביעות רצון אחרי האימונים ומשחקי האימון בשבוע האחרון, אולם מבהירים שיש עוד דברים שצריך לעבוד עליהם, הן מהבחינה המקצועית והן בנוגע לשינויים בסגל. כמובן שפציעתו של השוער רז כרמי והיעדרותו של הקשר בוריס אנו, שלא קיבל אשרת כניסה להולנד והחמיץ את המחנה, פגעו בהכנות, כמו גם ההצטרפות המאוחרת של חמשת שחקני הנבחרת הצעירה שלא נטלו חלק בכל המחנה.

בכל הנוגע לשינויים בסגל, ממתינים בנתניה למכירתם של פטריק טוומאסי ואיגור זלאטנוביץ', כאשר על פי הערכת גורמים במועדון, מכירתו של החלוץ הסרבי קרובה יותר. בנתניה מאמינים שבסופו של דבר שני השחקנים יימכרו, כאשר עזיבת זלאטנוביץ' לקבוצה בחו"ל תסלול את הדרך להחתמת שחקן הכנף הקוסטה ריקני ראצ'יד צ'ירינו, שסיכם את תנאיו לשלוש עונות ויצטרף לאימוני הקבוצה עם חזרתה לישראל, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
מפגין רצינות ויכולת טובה. טוומאסי/ברני ארדוב

בנוגע לטוומאסי מבינים בנתניה וגם בסביבתו של השחקן שאם במהלך העונה שעברה עמד תג המחיר שלו על מיליון יורו וחצי לפחות, כעת ישמחו במועדון לקבל כשליש מהסכום הזה עבור הגנאי, שגם הוא יעשה ככל הנראה את דרכו אל מחוץ לישראל.

בנתניה טוענים שעד כה לא הונחה שום הצעה רשמית בנוגע לרכישת טוומאסי, אולם עד סיום חלון ההעברות יש עוד כחודש וחצי ובהנהלת היהלומים משוכנעים שבסופו של דבר עסקה כזו או אחרת תצא לפועל. למרות כל זאת, בנתניה מציינים שלמרות הדיבורים על עזיבה אפשרית שלו, טוומאסי הפגין רצינות ויכולת טובה לאורך כל ימי מחנה האימון בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully