וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חוזז, גם נידם ולין בדרך ממכבי תל אביב לקבוצות אחרות

20.7.2023 / 8:55

נידם שמחזיק בדרכון בריטי בודק אופציות באנגליה אבל קרוב לחזור להפועל ירושלים, שתשלם את מלוא שכרו של חוזז. לין עשוי לעבור בהשאלה לריינה

תקציר: בורנמות' - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

אחרי החתימה של מתן חוזז בהפועל ירושלים, למכבי תל אביב יש עוד כמה שחקנים שמתאמנים בנפרד מהקבוצה וצריכים למצוא לעצמם קבוצה לעונה הבאה. אחד מהם הוא נדב נידם שמחזיק בהצעה מקבוצה בליגה השלישית באנגליה, אבל קרוב בעצמו להמשיך עונה נוספת בהפועל ירושלים.

לנידם יש דרכון בריטי ומכאן שהחיפושים שנעשים עבורו הם באנגליה, אבל אם לא יהיו לו הצעות אטרקטיביות משם, הוא צפוי להאריך חוזה במכבי תל אביב ולצאת בהשאלה לעונה הבאה להפועל ירושלים בה שיחק בעונה שעברה. הדברים לגביו אמורים להיחתך לכאן או לשם בימים הקרובים.

נדב נידם הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הקאמבק מתקרב. נידם/ברני ארדוב

באשר למתן חוזז, הפועל ירושלים לקחה את כל החוזה שלו ממכבי תל אביב שלא היה מהגבוהים בקבוצה. מכבי תל אביב תשלם לחוזז משכורת אחת ואת יתר החוזה תשלם הפועל ירושלים. חוזז החזיק בכמה הצעות לעונה הבאה כולל ממכבי נתניה, הפועל חיפה והפועל תל אביב, אבל הוא העדיף לבסוף לשחק אצל זיו אריה שאימן אותו בעבר.

שחקן נוסף שמתאמן בנפרד הוא בר לין. הקשר מאוד רוצה להישאר במכבי תל אביב, אבל במועדון הבהירו לסוכנו שחר גרינברג כי כמו רוי נאווי ואוראל באייה, גם הוא צריך לצאת לעונת השאלה והתחשלות ונבדקות עבורו מספר אופציות בתוכן בני ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully