וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתכר באימון ותקף את עוזר המאמן: ההסתבכות החדשה של גבי תמאש

אקס הפועל חיפה שתה לשוכרה אחרי משחק אימון של קונקורדיה ותקף את הצוות מסיבה ביזארית. המאמן הציב אולטימטום: זה אני או הוא

תיקתקנו, 18.7/ספורט1

גם בגיל 39, גם כשהוא כבר רחוק משיאו ומשחק בליגה השנייה ברומניה, גבי תמאש ממשיך לייצר כותרות. החיבה המפורסמת של בלם הפועל חיפה לשעבר לאלכוהול סיבכה אותו פעמים רבות בעבר, וה"מסורת" נשמרה גם השבוע במהלך מחנה האימונים של קונקורדיה.

לפי הדיווחים ברומניה, אחרי משחק הכנה של הקבוצה יזם הצוות המקצועי ערב גיבוש מאולתר בו הוגשו בין היתר בקבוקי בירה. הצוות הקצה בקבוק אחד לכל שחקן, אבל עבור תמאש זה היה טרף קל: לא חלפו מספר דקות, והוא כבר סיים את הבקבוק החמישי שלו, ונראה מבוסם.

לאחר מכן, בשעה שכבר היה שיכור לחלוטין, תמאש זעם על הצוות המקצועי משום שלא הוגש לחם לשולחן. "המאמן אסר על השחקנים לאכול לחם לבן, כי חלק גדול מהם סובל מעודף משקל כרגע. אבל אז תמאש החל להשתולל", סיפר מקור בקבוצה לתקשורת הרומנית.

שחקן הפועל חיפה, גבריאל תמאש. יוסי ציפקיס
חיבה מפורסמת לאלכוהול. תמאש/יוסי ציפקיס

תמאש תקף את עוזרי המאמן ששהו במקום, והגיע עם אחד מהם לעימות פיזי. המאמן הראשי אריק לינצאר שלא היה עד לאירוע, הגיב בזעם לתקרית והציב למועדון אולטימטום: אם תמאש לא ישוחרר, אעזוב בעצמי.

בחודש מאי השנה התרברב תמאש במעלליו בישראל, וסיפר שבאחד המשחקים עלה לכר הדשא כשהוא שיכור לחלוטין. "אמרתי למאמן, 'אני שיכור לגמרי'. הוא ביקש שאשחק בכל זאת", טען תמאש, "חשבתי שאני מושעה ושתיתי כל הלילה, למחרת המאמן ביקש ממני להתכונן למשחק. לא האמנתי למשמע אוזניי"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully