וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האברץ שבר שיא מביך: "מזל שהפך לקשר, להבקיע הוא לא יודע"

השחקן שנרכש תמורת 75 מיליון יורו מצ'לסי השתתף בתחרויות הטכניקה ואתגרי השערים בליל האולסטאר של ה-MLS והחמיץ 16 פעמים במה שגרר ביקורות רבות: "הוא לא יכול להיות גרוע מזה, הופעה מביכה"

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

טור המשחקים של ארסנל בארצות הברית ימשיך במשחקים מול מנצ'סטר יונייטד וברצלונה, כשהלילה (בין רביעי לחמישי), התותחנים התמודדו מול כוכבי ליגת ה-MLS האמריקאית במשחק הכנה נוסף ורשמו 0:5 מוחץ. את השער החמישי והאחרון במשחק הבקיע קאי האברץ בוולה - שער שבו כנראה הוציא לא מעט תסכול אחרי מה שקרה לו לילה קודם לכן.

בלילה שבין שלישי לרביעי שחקניו של מיקל ארטטה לקחו חלק יחד עם כוכבי פרמיירליג נוספים ושחקנים מה-MLS בליל ה"אולסטאר" המסורתי, עם תחרויות רבות בין שחקנים, שוערים, קבוצות ותחרויות טכניקה שסיפקו כותרות.

המפסיד העיקרי מהלילה היה קאי האברץ, שחקן הרכש של ארסנל שהצטרף מצ'לסי תמורת 75 מיליון יורו, במעבר שהעלה הרבה תהיות וסימני שאלה, עקב חוסר ההצלחה היחסי של הגרמני שאמנם העניק לבלוז את ליגת האלופות, אך לא הרבה לכבוש והציג יכולת פושרת למדי.

צפו בביצועיו של האברץ

הקשר-חלוץ של התותחנים השתתף באתגר ההגבהות והבעיטות מהאוויר של תחרויות הלילה בארצות הברית, והצליח לשבור שיא שלילי שלא כבש אף שער מתוך 16 הבעיטות שלו. לאחר מכן, הגרמני לקח חלק באתגר נוסף של השתלטות ובעיטה מהאוויר אל תוך מתקן דמוי משחקיית באולינג, אך גם שם לא הרשים במיוחד והביא להפסד קבוצתו מול כוכבי ה-MLS עם טכניקה רעה במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קאי האברץ ארסנל. GettyImages
ספג ביקורת ברשת. האברץ/GettyImages

ברשתות החברתיות לעגו לשחקן הרכש של ארסנל: "חשבתי שזה לא הגיוני שהוא יכול להיות גרוע מזה", "תודה לאל שארטטה הסיט אותו לעמדת הקישור, כי שערים הוא לא יביא לנו בארסנל", "זאת הופעה מביכה כל כך משחקן כדורגל מקצועני, איך שחקנים אמריקאיים ניצחו אותו?".

לילה אחרי, האברץ פרק תסכול וחגג שער בכורה בארסנל

כאמור, הלילה האברץ כבר עשה את המוטל עליו מהאוויר כשירה לרשת וקבע 0:5 מול מול נבחרת כוכבי ה-MLS. לפני שגרמני שחגג שער בכורה בארסנל, כבשו גם גבריאל ז'סוס שהשקית באומנות מעל השער, לאנדרו טרוסאר, ז'ורז'יניו בפנדל וגבריאל מרטינלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully