וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ולקאניס: "מאוד גאה בשחקנים, רואים שאנחנו עובדים טוב"

מאמן הפועל תל אביב היה שבע רצון מהיכולת ומהגישה ב-0:0 מול בראונשוויג במחנה: "יש לנו סיבות להיות מעודדים". קנצפולסקי: "נגיע לרמה הרבה יותר גבוהה"

תקציר: הפועל תל אביב - בראונשוויג 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב עדיין לא ספגה בהכנה שלה לעונת 2023/24. אחרי שניצחה 0:1 את לגאנס בשבת בבלומפילד, הערב (רביעי) במחנה האימונים בגרמניה היא סיימה ב-0:0 מול בראונשוויג מהבונדסליגה השנייה. האדומים אמנם מיעטו לסכן את שער היריבה, אבל לשוער אמיליוס זובאס שוב הייתה מעט עבודה, וכשנדרש מנע מהאדומים לספוג.

המאמן מייקל ולקאניס היה שבע רצון מהיכולת ומהגישה של שחקניו ובסיום המשחק אמר: "אני מאוד גאה בשחקנים על הגישה שלהם, המאמץ, הלחימה והרצון לתת את הכל - אלו הדברים הכי חשובים. אנחנו עובדים רק זמן קצר, אבל עובדים מאוד קשה".

רן בנימין, קשר הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, האתר הרשמי, אתר רשמי
ולקאניס שבע רצון וגאה בשחקנים. בנימין נגד בראונשוויג/אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי

עוד הוסיף המאמן האוסטרלי-יווני: "עברנו שני משחקי הכנה קשה מול יריבות טובות כמו לגאנס ובראונשוויג. אני מאוד מרוצה מהדרך שבה אנחנו הולכים, השחקנים עובדים קשה ואנחנו בתהליך בנייה לקראת פתיחת העונה וכבר רואים סימנים טובים לעבודה שלנו. הקבוצה מאורגנת, מקשה על היריבות וגם מגיעה למצבים, היום במחצית השנייה היינו להבקיע ולנצח. לא פחות חשוב, שמרנו שוב על שער נקי. זה היה משחק ידידות, אבל אהבתי לראות את השחקנים הצעירים ואת השינוי ומוסר העבודה של המחליפים. אנחנו הולכים ומשתפרים והתוצאות הטובות בהחלט נותנות לנו סיבות להיות מעודדים".

הקשר אל ים קנצפולסקי הוסיף: "אנחנו מתחברים והמחנה מגבש אותנו, אנחנו גם מתחילים להבין מה המאמן רוצה מאיתנו. יש סיבה לאופטימיות אחרי שני משחקים שלא ספגנו. יש עוד הרבה דברים לשפר במשחק ובגישה שלנו, אבל אני מאמין שנגיע לרמה הרבה יותר גבוהה. האווירה טובה ואני שמח".

בשבת הפועל תל אביב תפגוש את סט. פאולי (16:00, ספורט4) במשחק ההכנה הבא שלה על אדמת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully