וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו אסיר בבית סוהר": אגדת הפרמיירליג מבקר את קיין וטוטנהאם

ויין רוני התראיין על סאגת החלוץ האנגלי של התרנגולים והמליץ לו לעזוב את המועדון: "הוא מוחזק שם, זה הזמן שלו ללכת. חושב שהוא יתאים בדיוק למנצ'סטר יונייטד"

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

הישארותו של הארי קיין בטוטנהאם עדיין מוטלת בספק עם דיווחים רבים על אפשרות של מעבר של החלוץ האנגלי לבאיירן מינכן או פריז סן ז'רמן, אך שלשום הספיק שחקן התרנגולים לרשום הופעה ראשונה במשחקי ההכנה של הקבוצה בהפסד 3:2 לווסטהאם, שם שיתף פעולה עם מנור סולומון.

מצדו של קיין, יש ביקורת רבה כלפי המועדון על מדיניות הרכש והחיזוק שממעט להגיע כמעט בכל קיץ. החלוץ, שטרם זכה בתואר קבוצתי בקריירה, נואש לזכות בתארים, ועל אף שהוא הפך למלך שערי טוטנהאם ונבחרת אנגליה בכל הזמנים, האנגלי שואף גבוה ומושך תשומת לב רבה מהקבוצות הבכירות בכדורגל האירופי.

ויין רוני, מאמן די. סי יונייטד. ROBERTO SCHMIDT/AFP, GettyImages
"הוא מתאים בדיוק למנצ'סטר יונייטד". רוני/GettyImages, ROBERTO SCHMIDT/AFP

מי שהוא עקף בטבלת מלכי השערים באנגליה ואחד מאגדות הפרמיירליג ומנצ'סטר יונייטד, ויין רוני, ביקר את התנהלות טוטנהאם וקיין על הישארותו לקיץ נוסף: "הוא מוחזק שם כמו אסיר בבית סוהר. אני חשבתי שזה היה הזמן שלו ללכת משם כבר בעונה שעברה, והוא בחר להישאר. הארי בטח חושב שעל מנת לזכות בתארים הוא צריך להיות במקום אחר. הוא כבר עשה הכל על מנת לנסות ולעשות את זה בטוטנהאם".

מאמנה של די.סי יונייטד מליגת ה-MLS האמריקאית, סיפר בריאיון שמעבר כזה יסייע לשני הצדדים והמליץ לו על היעד הבא: "אני חושב שהזמן שלו לעבור עכשיו הוא אידיאלי, אבל אנחנו יודעים שטוטנהאם יכולה להקשות על מעבר כזה. יש לו הכל על מנת להצליח, הוא צריך לקבל את ההזדמנות במועדון מהטופ האירופי. אני חושב שהוא יכול להתאים בדיוק למנצ'סטר יונייטד של טן האח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
רוני ממליץ למלך השערים האנגלי להצטרף לשדים האדומים. קיין מול פרננדש/רויטרס

בשנה החולפת, מלבד עקיפתו בטבלת כובשי נבחרת אנגליה בכל הזמנים, קיין עקף את רוני גם בטבלת הכובשים בפרמיירליג עם 213 שערים עד היום לעומת 208 של חלוץ מנצ'סטר יונייטד ואברטון לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully