וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר: "התאקלמתי מהר בכוכב האדום, שמח שהחלטתי להצטרף"

הישראלי התראיין בסרביה וסיפר על החודש הראשון: "היה לי יותר קל כי אני מכיר את ברק בכר וצוותו, אבל גם השחקנים עזרו לי. אני יודע שכאן רק ניצחונות באים בחשבון"

תקציר: פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 3:1/ספורט1

הרבה גבות הורמו כאשר ברק בכר החליט לרכוש את עומרי גלזר מהפועל באר שבע ולהפוך אותו לשוער הבכיר של הכוכב האדום בלגרד שתשחק העונה בליגת האלופות. בסרביה סיקרו בהרחבה את החלטת המאמן לשחרר בשיחת טלפון את הקפטן מילאן בוריאן, ניתחו את עצם העובדה שבכר היה מי ששיחרר את גלזר ממכבי חיפה בזמנו ובעיקר תהו כיצד החליט לתת את אפודת השוער הראשון דווקא לישראלי.

חודש וחצי אחר כך ואחרי שגלזר הצטיין במשחקי ההכנה, הוא זוכה לכבוד והיום (רביעי) התראיין בסרביה. "אני מרגיש נהדר בכוכב האדום, קיבלו אותי בצורה יוצאת מן הכלל מהיום הראשון ואני מאוד שמח שהחלטתי לעבור. אני כבר עכשיו יכול לומר שהתאקלמתי. כמובן שגם היה לי יותר קל כי אני מכיר את המאמן ברק בכר ואת הצוות שלו, אבל חבריי הנהדירם לקבוצה בהחלט הקלו עליי ועזרו לי".

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
"כבר עכשיו יכול לומר שהתאקלמתי". גלזרכה/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

על הכוכב אמר: "אני יודע עד כמה המועדון הזה גדול ומכיר את ההיסטוריה המפוארת שלו, אני גם יודע שרק ניצחונות באים בחשבון עבור הכוכב האדום. אני רעב מאוד לקראת העונה ורוצה להשיג את המטרות שיש לנו, אני מחכה מאוד למשחק נגד פיורנטינה בשבעוע הבא שיהווה הכנה טובה לליגת האלופות אחרי שכבר הראינו את האיכויות שלנו מול זניט ופנרבחצ'ה.

"אני גם מחכה בקוצר רוח לשחק מול הקהל של הכוכב האדום, כבר לא יכול לחכות", המשיך גלזר, "אני מאוד רוצה להרגיש את האווירה במשחקי הבית ומזמין את כל הקהל שלנו לרכוש מנויים ומבטיח שנעשה את הכל על הדשא כדי להצדיק את התמיכה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully