וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורשער: הפסד לנבחרת העתודה בגמר אליפות העולם, הבנות סיימו במקום השלישי

נבחרת הגברים זכתה במקום השני לאחר הפסד בגמר 11:7 לפולין. הנשים זכו במשחק על המקום השלישי עם 1:8 על ברזיל

נבחרת ישראל בכדורשער. הוועד האולימפי,
נבחרת ישראל בכדורשער/הוועד האולימפי

היום (רביעי) נערכו המשחקים המכריעים באליפות העולם U19 בבסאו פאולו בברזיל בהשתתפות נבחרות הפראלימפיים של הבנים והבנות הישראליים.

נבחרת העתודה של הבנים הגיעה למקום השני בגמר האליפות העולם U19 לאחר הפסד 11:7 לפולין. השחקנים ששולבו הם דורון חודדה, שי אבני, אוראל יברקן, גבריאל חיימוב ואסעד מחמיד. את הנבחרת הובילו המאמן שניר כהן ועוזר המאמן ניזר מחאג'נה.

נבחרת הבנות הגיעה למקום השלישי לאחר ניצחון 1:8 על ברזיל. השחקניות בנבחרת הן הדס בר ניצן, שני רענן, שירה עטיה, רעות ארצי, מעסה וקרן שלומית. את הנבחרת הובילו המאמן אריאל פוארטה, עוזרת המאמן וויסל שופוניה ואפרת פנחסוב, פסיכולוגית הנבחרת.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "ברכות על ההצלחה של נבחרות העתודה הפראלימפיות. הרוח שהבאתם למגרש הוכיחה את עצמה במדליות המדהימות שהבאתם, ונתתם השראה לכולנו, כל הכבוד".

יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבאום: "גאווה גדולה והתרגשות אדירה הביאו לנו היום נבחרות העתודה בענף. נבחרת הבנים נלחמה על המגרש והראתה לנו את הישראלי היפה, במיוחד בתקופה זאת. תודה לכם על הזכייה המרגשת. נבחרת הבנות הגיעו למקום השלישי והמכובד ביותר עם קמפיין יפה מאוד במהלך האליפות".

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים רו"ח אהוד רצאבי אמר: "גאים בספורטאים ובספורטאיות, חברי נבחרות העתודה שהגיעו לצמרת העולמית. לא מובן מאליו שגם הנערים וגם הנערות זכו במדליות. זוהי הוכחה נוספת לפוטנציאל הספורטיבי האדיר הגלום בצעירים שלנו. אנחנו בהתאחדות הישראלית לספורט נכים, האמונים על הכשרתם והכנתם לתחרויות, מכירים בעובדה כי אין תחליף להשקעה בדור הצעיר."

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully