וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: אלופת המדינה הפועל כפ"ס הוגרלה לשחק נגד אלופות ספרד, צ'כיה ורומניה

כפר סבא, שגם בעונה הקרובה תודרך ע"י המאמן סבה דבש הממשיך לעונה שניה, הוגרלה לבית מוקדם מול שלוש קבוצות שזכו בתואר האליפות במדינותיהן: קראלובו פולה ברנו הצ'כית; אלבה בלאג' הרומנית וגראן קאנריה מספרד

הפועל כפר סבא כדורעף נשים. יוסי לזרוף,
הפועל כפר סבא כדורעף נשים/יוסי לזרוף

אלופת המדינה בכדורעף נשים, הפועל כפר סבא, הוגרלה לבית קשה ביותר בשלב המוקדם בליגת האלופות נגד שלוש יריבות אלופות מספרד, צ'כיה ורומניה.

כפר סבא, שגם בעונה הקרובה תודרך ע"י המאמן סבה דבש הממשיך לעונה שניה, הוגרלה לבית מוקדם מול שלוש קבוצות שזכו בתואר האליפות במדינותיהן: קראלובו פולה ברנו הצ'כית; אלבה בלאג' הרומנית וגראן קאנריה מספרד.

המשחקים ייערכו בשיטת בית של ארבע קבוצות בחודש אוקטובר (כל המשחקים באותו שבוע), כששתי הראשונות יעלו לשלב מוקדם שני, שאף הוא ייערך בשיטת בית. בתחילת אוגוסט ייקבע מי מבין המדינות המשתתפות תארח את המשחקים בבית המוקדם, כאשר הפועל כפר סבא בוחנת אפשרות לארח באולם איינשטיין בכפ"ס, אם תזכה לסיוע כספי ניכר ממשרד הספורט.

זה נדיר שקבוצות ישראליות בכדורעף משתתפות במפעל ליגת האלופות, בשל הרמה הגבוהה והעלויות הגבוהות מאוד. בכפר סבא בחרו ללכת על האתגר, וכאלופה טרייה היא תשתתף העונה במוקדמות ליגת האלופות.

מאמן קבוצת הנשים הפועל כפ"ס סבה דבש, לא נבהל מההגרלה: "קיבלנו את הקבוצות הכי חזקות בהגרלה, אבל זה אתגר גדול עבורנו. הפועל כפר סבא תבוא באמונה שנוכל להראות את היכולת הטובה שלנו ונעשה הכל כדי להפתיע".

קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא, שתשתתף בגביע האתגר, הוגרלה לשחק נגד יריבה מבודפשט, הונגריה. את קבוצת הגברים של המועדון ידריך העונה המאמן שגיא ברעם, שחזר לאחר היעדרות של שנה, והוא מזוהה יותר מכל עם המועדון כמאמן וכשחקן, ואף זכה להניף את גביע המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully