וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל ישוב להרכב, בדש מועדף על פני ספר נגד מכבי תל אביב

19.7.2023 / 17:47

ברדה מתכנן במשחק גביע הטוטו שינוי אחד לעומת ה-11 שפתחו בהפועל באר שבע נגד פנאתינייקוס בחזרה הגנרלית לעונה. פאון ייעדר זכר להרחקתו בעונה שעברה (חמישי, 20:00, ספורט1)

תקציר: פנאתינייקוס - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

שינוי אחד לפחות צפוי לערוך אליניב ברדה בהרכב הפועל באר שבע לקראת המשחק מחר נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו (חמישי, 20:00, ספורט1) ביחס ל-11 שפתחו במשחק הידידות ביום שישי מול פנאתינייקוס. ברדה צפוי לפתוח עם שגיב יחזקאל כמגן ימני, אבל ביתר העמדות ההערכה היא שברדה יציב את אותם שחקנים ויעלה עם ההרכב שהוא רואה כרגע בתור ההרכב הבכיר שלו.

במרכז ההגנה ישחקו ביחד מיגל ויטור ואיאד אבו עביד, בקישור האחורי רועי גורדנה ועדן שמיר, יוני סטויאנוב צפוי לשחק בקישור ובכנפיים מועדף כרגע גיא בדש על פני אנטוניו ספר. כריס פטרסון ופטריק קלימלה ישלימו את החולייה הקדמית של ברדה. במשחק לא יוכל ליטול חלק אדריאן פאון המורחק זכר לאירועי המשחק האלים מול מכבי חיפה בעונה שעברה, רותם חטואל פצוע וייקח לו עוד זמן רב עד שישוב לפעילות.

גיא בדש חוגג יחד עם מיגל ויטור הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ימשיכו יחד בהרכב. ויטור ובדש/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הקשר עדן שמיר אמר הערב ב-103FM לקראת המשחק: "הדבר האמיתי מתחיל ויש התרגשות. יש סגל טוב, סגל עמוק, אחלה של תחרות. אנחנו מועדון ששואף להיות בצמרת ולהתמודד על כל תואר אפשרי. תוך כדי תנועה אנחנו מתקדמים ומשתפרים, אבל כדי לעשות את קפיצת המדרגה, כל אחד מאתנו יצטרך לתת אקסטרה מעצמו - אני אתן את כל כולי כדי שזה יקרה, אעשה את המקסימום".

עד כה נמכרו כ-6,000 כרטיסים לטובת אוהדי הפועל באר שבע. לעומת זאת, אוהדי מכבי תל אביב שקיבלו כ-1,700 כרטיסים, מבקשים תוספת על מנת למלא את כל החלק הצפוני באצטדיון טרנר.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, שגיב יחזקאל, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הוגו לופס, רועי גורדנה, עדן שמיר, יוני סטויאנוב, גיא בדש, כריס פטרסון, פטריק קלימלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully