וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הרבה מצבים: הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 עם בראונשוויג

האדומים התקשו מול הקבוצה מהבונדסליגה השנייה בפתיחת מחנה האימונים בגרמניה. גניס היה קרוב פעמיים לכבוש, זובאס שמר על רשת נקייה עם מספר הצלות

תקציר: הפועל תל אביב - בראונשוויג 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב פתחה הערב (רביעי) את משחקי ההכנה שלה במחנה האימונים בגרמניה עם 0:0 מול בראונשוויג מהבונדסליגה השנייה. האדומים לא הירבו לאיים על שער היריבה במשחק ללא הרבה מצבים מצד שתי הקבוצות.

אחרי הניצחון 0:1 על לגאנס בחגיגות ה-100 למועדון, ולקאניס עלה בהרכב עם נועם בונה, הנבחן היהודי-צרפתי, כשגם טל ארצ'ל ודניאל צדיק הצעירים קיבלו את המקום ב-11 יחד עם אור בלוריאן המושאל מהפועל באר שבע. האדומים התקשו להתקרב לרחבה הגרמנית וראו את אמיליוס זובאס שומר על רשת נקייה עם ניסיונות מצד ניקולאו וגומס.

המאמן היווני העלה מהספסל את אל ים קנצפולסקי ושגיא גניס שהשיבו לו עם ההזדמנויות הראשונות של קבוצתו לכיוון השער של היריבה במשחק. המחצית השנייה נראתה טוב יותר עבור הקבוצה של ולקאניס שאיזנה את השליטה של הגרמנים מהמחצית הראשונה, אך עדיין שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים. בדקה ה-80 גניס קיבל הזדמנות נהדרת בסיומה של מתפרצת אדומה, אך נעצר פעם נוספת על ידי השוער. זה לא הספיק עבור הפועל שסיימה בתיקו מאופס ותפגוש את סט. פאולי (שבת, 16:00, ספורט4) במשחק ההכנה הבא שלה על אדמת גרמניה.

הרכב הפועל תל אביב: אמיליוס זובאס, טל ארצ'ל, דויד קלטינס, אור בלוריאן, יהב גורפינקל, ארי כהן, נועם בונה, עומר סניור, דניאל צדיק, רן בנימין, קייס גאנם.

עומר סניור, הפועל תל אביב. אתר רשמי, אתר רשמי
מבחן ראשון במחנה האימונים. סניור/אתר רשמי, אתר רשמי

מהלך המשחק

דקה 9: תרגיל יפה של הגרמנים בכדור חופשי, יאניס ניקולאו קיבל את המסירה הקצרה, אך בעט מעל המסגרת של אמיליוס זובאס מקרוב.

דקה 24: דניאל צדיק הוריד אחורה את הכדור לא מספיק טוב, גומס ניצל זאת ובעט כדור שטוח שזובאס קלט היטב.

דקה 44: ניקולאו ניסה להפתיע את זובאס עם עוד בעיטה מחוץ לרחבה, המצב של היווני חלף ליד עמוד השער של הפועל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רן בנימין, קשר הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, האתר הרשמי, אתר רשמי
מתקשים. בנימין/אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי

דקה 49: ראיין פיליפ קיבל הזדמנות נהדרת בתוך הרחבה לכבוש את הראשון של הגרמנים, אבל גלישה ברגע האחרון של בלוריאן הוציאה את הכדור לקרן.

דקה 50: פיליפ שוב קיבל הזדמנות עם הגבהה טובה מצד ימין, פעם נוספת הוא נגח לא מספיק טוב ונעצר אצל זובאס.

דקה 59: אל ים קנצפלוסקי שעלה מהספסל ניסה לנצל כדור חוזר שהגיע אליו מחוץ לרחבה, אך הבעיטה שלו עלתה גבוה מעל המסגרת הגרמנית.

דקה 60: המצב הטוב ביותר של האדומים עד כה - מסירת רוחב של רן בנימין כמעט פגשה את הרגל של שגיא גניס שגלש קדימה אל תוך רחבת החמש, אבל פספס במעט את הכדור שיצא החוצה.

70: פיליפס ניצל פעם נוספת יציאה לא טובה של ההגנה האדומה, אולם הנגיחה שלו פגעה רק ברשת העליונה של הפועל.

דקה 80: מתפרצת של האדומים הסתיימה בבעיטה חלשה של גניס שנעצרה טוב על ידי שוער הגרמנים. החמצה גדולה של הפועל לכבוש את השער הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully