וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב אחרי ההישגים? המשך ההתקשרות עם אופיר חיים לא אושר

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 15:43

הנהלת ההתאחדות הודיעה על המשך ההתקשרות עם בוני גינצבורג, גיא לוזון ומאמני הנבחרות בגילאים הצעירים יותר, למעט מאמן נבחרת הנוער שדורש חוזה ארוך טווח

דריבל אורח בהפתעה, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (רביעי) את המלצת הוועדה המקצועית למנות את בוני גינצבורג למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, עומר בוקסנבוים למנהל מקצועי של האקדמיה ופרדי דוד למנהל מקצועי של מרכזי הפיתוח. כמו כן אושרו ההסכמים עם גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה ומאמני הגילאים הצעירים יותר איתי מרדכי, גדי ברומר וניצן דמארי.

אופיר חיים, מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20. Eurasia Sport Images, GettyImages
לא ימשיך? אופיר חיים/GettyImages, Eurasia Sport Images

מי שלא האריך כרגע את חוזהו לעוד עונה הוא אופיר חיים. המאמן המצליח שהוליך את נבחרת הנוער לחצי גמר המונדיאליטו האחרון, אמור לחדש בכל שנה את חוזהו, אך מסרב כרגע לעשות זאת. הסיבה: לטענת חלק מהמאמנים הוכנסו להם סעיפים לפיהם חלק מהשכר יורכב מבונוסים, מה שיוצר מתיחות כרגע בינם להתאחדות לכדורגל.

חיים ציפה כנראה לחוזה חדש ומשודרג ובעיקר ארוך טווח ליותר משנה אחת וכרגע בין הצדדים יש מבוי סתום. כזכור, חיים הוליך את ישראל לחצי גמר המונדיאליטו האחרון שבו היא נעצרה רק על ידי אורוגוואי האלופה שבדרך. חיים היה גם זה שעמד על הקווים בגמר היורו עד גיל 19 לפני שנה, שבו ישראל עשתה היסטוריה ועלתה לגמר שבו היא הפסידה 3:1 לאנגליה בהארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully