וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אטיאס ישמש מנכ"ל מכון וינגייט

אטיאס משמש כיום כסמנכ"ל תכנון תקצוב ואסטרטגיה ותקציבים של משרד התרבות והספורט. המינוי אושר על-ידי שר התרבות והספורט מיקי זוהר והוא צפוי להכנס לתפקיד בדצמבר

גיא אטיאס. יחצ,
גיא אטיאס/יחצ

דירקטוריון מכון וינגייט בחר היום את גיא אטיאס למנכ"ל הבא של המכון הלאומי למצוינות בספורט. אטיאס משמש כיום כסמנכ"ל תכנון תקצוב ואסטרטגיה ותקציבים של משרד התרבות והספורט. המינוי אושר על-ידי שר התרבות והספורט מיקי זוהר. הוא צפוי להכנס לתפקידו בדצמבר. המנכ"ל הנוכחי שי אברהמי יסיים את ארבע שנות כהונתו בסוף אוגוסט.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך על הבחירה ואמר: "אני מודה לשי אברהמי על ארבע שנים מוצלחות בניהול מכון וינגייט ומברך על בחירתו של גיא לתפקיד המנכ"ל. מכון וינגייט הוא מאבני היסוד של הספורט בישראל, לספורטאים ולמאמנים. אני בטוח כי גיא יקדם את המכון עוד בשנים הקרובות והוא הבחירה הטובה והראויה לתפקיד".

ד"ר יואב הלר, יו"ר דירקטוריון מכון וינגייט: "גיא אטיאס נבחר לאחר הליך איתור ממושך, שכלל מספר שלבים. בסופם נמצא כמתאים ביותר לתפקיד. בהליך השתתפו מועמדות ומועמדים ראויים ובעלי שיעור-קומה, שהרשימו מאוד את הוועדה. אך לבסוף, שקלול כלל הפרמטרים - הניסיון, המנהיגות והמקצועיות של אטיאס הטו את הכף לטובתו".

"הדירקטוריון רוצה להודות לשי אברהמי על ארבע שנים מפוארות במהלכן הקפיץ את המכון בכמה מדרגות באמצעות מימוש תכניות וינגייט 2026".

גיא אטיאס הודה למועצת המכון על הבחירה בו: "אני מודה לוועדת האיתור, למועצת המכון ולשר התרבות והספורט על האמון בי. אני נרגש לקראת האתגר שעומד בפניי. וינגייט עומד בליבו של עולם הספורט הישראלי. להיות מנכ"ל המכון הוא חלום ארוך שנים שלי, שהחל עוד בעת החקיקה, וכעת בדרכו להתממש. אני מוכן להמשיך את המשימה החשובה של קודמי, המנכ"ל שי אברהמי, ורוצה להודות לו על עבודתו המצוינת בהובלת המכון ובקידומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully