וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל חמישה נציגים ממכבי תל אביב: סגל נבחרת הנוער לאליפות אירופה

19.7.2023 / 12:30

הנבחרת עד גיל 18 תחל את דרכה בשבת מול ליטא החזקה ותנסה לשחזר את ההצלחה של העתודה. שרון אברהמי: "קיבלנו בית קשה מאוד"

נבחרת העתודה פתחה את הקיץ עם הצלחה מסחררת, וכעת הגיע תורה של נבחרת הנוער. הנבחרת עד גיל 18 תצא מחר (שישי) לאליפות אירופה בניש, סרביה, כשהיא אמנם חסרה את בן שרף שאמור היה להיות הכוכב הגדול של הנבחרת וייעדר בשל פציעה, אבל עדיין אופטימית עם סגל שנחשב מוכשר למדי, וכולל כמה שמות מסקרנים.

הסגל הסופי של המאמן שרון אברהמי לאליפות, כולל לא פחות מחמישה נציגים ממכבי תל אביב. הגארד עומר מאייר צפוי להיות הבולט שבהם, ולצידו יופיעו גם שחר דורון, אורי כהן, עופרי נווה ורועי בכר. כישרון בולט נוסף הוא אילי דולינסקי מהפועל תל אביב, והמועמד להפוך להפתיע הוא אלון מיכאלי מבני הרצליה, שסיפק כמה תצוגות מרשימות בליגת הנוער העונה, ואף הוקפץ מספר פעמים לסגל הקבוצה הבוגרת. הנעדר המפתיע מהרשימה הוא ירון גולדמן, גארד מכבי תל אביב.

הנבחרת הוגרלה לבית קשה לצד ליטא, צרפת ושבדיה, שהאליפות תתקיים במתכונת זהה לשנים הקודמות, כשכל 4 הנבחרות עולות לשלב הבא ונפגשות עם יריבה מהבית המקביל שכולל את קרואטיה, פולין, טורקיה וגרמניה.

שחקני נבחרת הנוער של ישראל שחר דורון, רועי אבנרי. קובי אליהו
אתגר גדול. שחקני הנבחרת שחר דורון ורועי אבנרי/קובי אליהו

משחק הפתיחה בשבת יהיה נגד ליטא, שחלקה מורכב מהסגל שזכה בקיץ שעבר באליפות אירופה לקדטים בסקופיה. ביום ראשון תפגוש ישראל את צרפת החזקה לא פחות, ובשני תתמודד עם שבדיה.

לקראת היציאה לטורניר אמר המאמן שרון אברהמי: "לא עשינו את ההכנה הכי אידיאלית ולא ברמת בריאות מירבית, בטח עם הפציעה של בן שרף ופציעת של שלושה שחקנים מרכזיים שרק חוזרים בימים אלו למגע. יש פה חבר'ה טובים, יש פה את השיטה הרגילה שלנו שזה ללחוץ הרבה, לשנות הגנות ולשחק בקצב מהיר. אנחנו יודעים שאנחנו לקראת בית מאוד קשה עם ליטא וצרפת שהן נבחרות מהטופ 4 של אירופה וגם יודעים שצריך להגיע למשחק הקובע שיכריע את האליפות, כמו שהיה לעתודה. הוכחנו בטורניר האחרון מול צרפת וספרד שאנחנו מסוגלים להחזיק מעמד. בסוף צריך להגיע לשיא באליפות ויש פה שחקנים מאוחדים ומוכשרים ואנחנו מודעים לזה שתהיה אליפות קשה".

הסגל הסופי לאליפות

רועי אבנרי (קפטן), עומר מאייר, שחר דורון, רני בלגה, יואב ויטלם, אביב קוקטק, רועי בכר, אורי כהן, עופרי נווה, מקסים פילוננקו, אילי דולינסקי, אלון מיכאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully