וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "זו ההזדמנות שלנו לעשות את קפיצת המדרגה"

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 11:58

מכוון לאליפות? אחרי שהוליך את הפועל באר שבע לסגנות אשתקד, המאמן התייחס לעונה הקרובה: "הסגל חזק וצבר ניסיון. השחקנים שהבאנו צריכים להפוך את הקבוצה להיות שוברת שוויון". עדן שמיר: "כשאתה משחק במועדון כזה, אתה מכוון הכי גבוה"

אליניב ברדה ומאור מליקסון מקדמים את מכירת המינויים לעונת 2023/24, הפועל באר שבע/הפועל באר שבע

קיץ עמוס עבר על הפועל באר שבע וכבר מחר (20:00, ה') הקבוצה תארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. רגע לפני שהעונה מתחילה, אליניב ברדה ערך מסיבת עיתונאים שבה הוא דיבר על הסגל של הקבוצה, ההכנות, הציפיות וגם המפגש הקרוב מול הצהובים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם יואב זיו, מכבי תל אביב. אריאל שלום
מחר שוב נפגשים. ברדה ויואב זיו/אריאל שלום

ברדה התייחס לחילופי השוערים בקבוצה ואמר: "כבוד גדול להפועל באר שבע למכור שוער כמו גלזר אחרי שתי עונות מצוינות שלו. לגבי אופיר (מרציאנו), הוא הגיע והתאקלם מהר מאוד. הוא בחר שקט ואני מאוד בטוח בו".

"המושג שובר שוויון הוא מושג מאוד מורכב והמון משתמשים בו היום. אני חושב שהשחקנים שהבאנו היום יגרמו לקבוצה להיות שוברת שוויון. הקבוצה צריכה להיות שוברת שוויון".

על הזרים החדשים פטרסון וספר: "אני יכול להעיד על עצמי שלא קל להתאקלם במדינה חדשה. קהל ודרישות של מאמן. כל אחד צריך את הזמן שלו, צריך להיות סבלניים וכל מי שיעזור לנו כקבוצה זה מעל הכול. בעונה שעברה שיחקנו 54 משחקים ונצטרך סגל רחב. בכל משחק יהיו שחקן או שניים בכירים שלא יתלבשו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנטוניו ספר, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
יצטרך להתאקלם. אנטוניו ספר/אתר רשמי, הפועל באר שבע

על הציפיות מהעונה הקרובה: "אני מרוצה מהסגל. הוא חזק וצבר ניסיון להיות במאבקים. עכשיו ההזדמנות של כל הסגל וההנהלה לעשות את קפיצת המדרגה. ההצהרות צריכות להיות על הדשא ולא בחדרים של מסיבות העיתונאים".

על המפגשים הקשים נגד מכבי תל אביב אשתקד והמפגש הקרוב: "כל משחק ראשון של עונה הוא משחק ראשון של עונה. אני חושב שאנחנו באים למשחק הזה מאוד מוכנים נגד יריבה עם יוקרה ומסורת. למכבי יש מאמן חדש, שיטה חדשה. אנחנו נתמקד בדברים שאנחנו רוצים לעשות".

עדן שמיר: "כשאתה משחק במועדון כזה אתה מכוון הכי גבוה. אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל במילים ודיבורים לא נביא תארים. מכבי תל אביב? כל משחק נגדה הוא יוקרתי ומעניין. נתרכז בעצמנו, אנחנו באים לטרנר שנקווה שיהיה מלא. אני סומך על הקבוצה שלנו. התחלנו לגבש DNA. היה חשוב שנתגבש ונכיר אחד את השני כמו שצריך. בגדול היה מחנה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully