וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע, מילסון ו"פארסת הקיץ הבלתי נגמרת" של אנקרגוצ'ו

מו"מ שפוצץ עם שחקן מכבי תל אביב בגלל "דרישות מגוחכות", סיכום שלא הבשיל עם כוכב מכבי חיפה אחרי "תפנית של הרגע האחרון" וכעת גם שחקן שהונחת במחנה ונזרק כעבור יומיים. הקבוצה הטורקית לא מצליחה למלא את המשבצת המיותמת בכנף, והקבוצות הישראלית מרוויחות

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

אנקרגוצ'ו הפכה בקיץ הנוכחי לאחת הקבוצות עם הכי אזכורים בתקשורת הספורט הישראלית. דיא סבע ניהל עם הקבוצה מו"מ מתקדם ונשאר במכבי חיפה רק אחרי סאגה ממושכת, לאמין דיאק ששייך לה היה על הכוונת של הירוקים זמן רב, ובתווך גם הצטרף למכבי תל אביב שחקן ששיחק בשורותיה בעונה שעברה, מילסון האנגולי.

אבל כעת מסתבר שאחרי הכל, הקבוצה הטורקית נמצאת בעיצומו של מה שמוגדר בתקשורת המקומית כ"פארסה בלתי נגמרת" - לא מעט בגלל הקבוצות הישראליות. הכל החל כשהמגעים עם מילסון, שהצטיין בשלהי העונה שעברה במהלכה שיחק בקבוצה כמושאל, פוצצו על רקע כספי.

"מאוד רצינו להשאיר את מילסון, אבל הוא דרש סכומים מגוחכים. הסכמנו לשלם לו יותר ממה שרצינו מלכתחילה, אבל הוא דרש סכומים מטורפים, והאמנתי שלשלם אותם על שחקן ברמה שלו יהיה בזבוז בסופו של דבר", אמר השבוע המאמן טולונאי קפקאס.

מילסון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"דרישות כספיות מגוחכות". מילסון/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

את המשבצת המיותמת שהותיר מילסון בכנף השמאלית, תוכנן לאייש דיא סבע שהיה על סף הצטרפות למועדון עוד בחלון ההעברות של ינואר, אולם ביטל את הטיסה לטורקיה ברגע האחרון וחתם במכבי חיפה. אנקרגוצ'ו חידשה את השיחות עם סבע בקיץ בידיעה שיוכל לעזוב את חיפה לטורקיה ללא דמי מעבר, ולמעשה כבר הגיעה לסיכום איתו על תנאיו. הכל היה מוכן לחתימה ואפילו אשתו וילדיו של סבע נחתו באנקרה כדי להתרשם מהעיר, אולם גם הפעם סבע נמלך בדעתו וחתם השבוע רשמית על חוזה חדש ומשודרג במכבי חיפה.

"דאגנו לסבע לכל מה שצריך. אשתו וילדיו הגיעו לכאן, אבל הוא בחר להישאר במכבי חיפה בתפנית של הרגע האחרון", הסביר המאמן קפקאס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיא סבע, שחקן מכבי חיפה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
דפק ברז. סבע/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

אתמול הסאגה קיבלה טוויסט נוסף: שחקן הכנף מיזיאן מאולידה מהרטה ברלין שהונחת במחנה האימונים של הקבוצה לקראת חתימה, הציב לפתע תנאים חדשים אחרי ששכרו כבר סוכם. בקבוצה כעסו אך הסכימו להיכנס למשא ומתן מחודש על התנאים, אבל גם הפעם השיחות לא הבשילו, ומאולידה "נזרק בחזרה לגרמניה" לפי התקשורת הטורקית.

"מה שקורה הקיץ באנקרגוצ'ו כמעט חסר תקדים. שלושה שחקני כנף כבר היו על סף חתימה, ועם שלושתם המגעים הסתיימו בתחושות קשות. פארסת הקיץ הזו נראית בלתי נגמרת", כתבו בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully