וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הישראליות הוגרלו במפעלים האירופיים

הגרלת גביעי אירופה לגברים ולנשים בכדוריד נערכה בוינה שבאוסטריה: האלופה מכבי ראשל"צ תפגוש בסיבוב השני את המנצחת בין סלובודה טוזלה מבוסניה לבין קלקסוויק מאיי פארו

ירמי סידי ממכבי ראשון לציון מול עמרי קושמרו ואלכסנדר באביץ' מהפועל אשדוד. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד,
ירמי סידי ממכבי ראשון לציון מול עמרי קושמרו ואלכסנדר באביץ' מהפועל אשדוד/הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הגרלת גביעי אירופה לגברים ולנשים בכדוריד נערכה בוינה שבאוסטריה: האלופה מכבי ראשל"צ תפגוש בסיבוב השני את המנצחת בין סלובודה טוזלה מבוסניה לבין קלקסוויק מאיי פארו (ייפגשו בסיבוב הראשון). מחזיקת גביע המדינה הפועל SP אשדוד זכתה למפגש מסקרן מול סטיאווה בוקרשט הרומנית. מ.כ חולון תחל את דרכה בסיבוב הראשון ותפגוש את קבוצת נייסטין טורשהאבן מאיי פארו (אם חולון תנצח מצפה לה בסיבוב השני קבוצת PKA-46 מפינלנד). מדובר בהגרלות המפעל השלישי (אחרי ליגת האלופות והליגה האירופית).

כאמור למחזיקת הגביע וסגנית האלופה מאשדוד מצפה מפגש מסקרן מול סטיאווה, ששיחקה לפני עשור וחצי בשלב הבתים בליגת האלופות, ואגב הודחה בעונת 2018-19 על ידי מכבי ראשל"צ במסגרת הסיבוב השני המוקדם לשלב הבתים בליגה האירופית (מכבי ראשל"צ ניצחה אז 23:27 במשחק הראשון, ונוצחה בשני 25:23). סטיאווה סיימה בעונה שעברה את הליגה הרומנית במקום הרביעי. ועוד קטנה, אם האלופה מכבי ראשל"צ תפגוש את טוזלה הבוסנית, אז יהיה זה מפגש מסקרן עבור הפיבוט שלה, גאפר חדזימרוביץ', שנולד בעיר ושיחק בתחילת דרכו בקבוצה.

יורטה זילנסקייט מהארזים רמת גן במפגש שמינית גמר גביע אירופה בעונה שעברה מול איזמיר הטורקית. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד,
יורטה זילנסקייט מהארזים רמת גן במפגש שמינית גמר גביע אירופה בעונה שעברה מול איזמיר הטורקית/הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בנשים, סגנית האלופה מכבי הארזים רמת גן, שהגיעה בשנתיים האחרונות לשמינית גמר המפעל, תפגוש את פריזיאי מקוסובו, כאשר לקבוצת הנשים של חולון מצפה מפגש מסקרן מול רוקאסה גראן קאנריה מספרד. הארזים פגשה בעבר יריבה אחרת מקוסובו, ואז צמד המפגשים הוכרע על שערי חוץ (לזכות הקוסובאריות) לאחר שכל קבוצה ניצחה על חודו של שער כאמור, ארזים הגיעה בשתי העונות האחרונות לשלב השמינית, ומפגשים שאותם לא צלחה מול אלצ'ה הספרדית ואיזמיר הטורקית בעונה שעברה. בזווית של חולון, היא זכתה להגרלה קשה ביותר, כאשר גראן קנאריה הגיעה בעונה שעברה לחצי גמר הפליאוף בספרד ונוצחה מול מלאגה לאחר שגברה ברבע הגמר על אתלטיקו גווארדס. הספרדיות הגיעו בעונה שעברה לסיבוב השלישי בליגה האירופית. ובעבר התמודדה במוקדמות ליגת האלופות.

הגרלת משחקי ליגת ווינר תיערך מאוחר יותר היום.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully