וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצל הגברים? פיפ"א תקדם לראשונה תוכן ממונדיאל הנשים בטיקטוק

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 10:01

פיפ"א תשתף פעולה לראשונה עם הפלטפורמה החברתית הפופולארית, כאשר הגולשים יזכו לטעימה מרגעים מאחורי הקלעים, תוכן בשידור חי לפני משחקים, תגובות ועוד. מונדיאל הנשים ישודר בערוצי ספורט1

דריבל אורח בהפתעה, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

עם יציאתו לדרך של טורניר גביע העולם לכדורגל נשים של פיפ"א לשנת 2023 (שידורים ישירים בערוצי ספורט1), מושק גם שיתוף פעולה חדש של הטורניר עם פלטפורמת התוכן המצליחה טיקטוק. זהו שיתוף הפעולה הרשמי הראשון בין פיפ"א לטיקטוק, והפעם הראשונה שפיפ"א עובדת עם פלטפורמת בידור כדי להפיק ולהתאים תוכן לתחרות הנשים של פיפ"א.

טיקטוק תאחד כוחות עם פיפ"א כדי להציע באפליקציה תוכן מותאם אישית לקהילה במהלך טורניר גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ"א 2023. במהלך הטורניר, טיקטוק ופיפ"א יביאו לאוהדים את התוכן המרגש ביותר, כולל רגעים מאחורי הקלעים, הגעה של קבוצות לאצטדיונים, תוכן בשידור חי לפני המשחק (המקדם את המשחק ומסביר היכן לצפות בו), רגעי שיא מהמשחק, תגובות של שחקניות ועוד. בנוסף, יוצרים ויוצרות מ-16 מהמדינות המשתתפות יקבלו הזדמנות לנכוח במשחקים שונים, מה שיעניק להם הזדמנות לעודד את הקבוצות האהובות עליהם ולהתרגש מאחד האירועים המלהיבים ביותר של השנה.

אלכסנדרה פופ, שחקנית נבחרת גרמניה. Robbie Jay Barratt, GettyImages
בקרוב גם בטיקטוק. אלכסנדרה פופ ושחקניות נבחרת גרמניה/GettyImages, Robbie Jay Barratt

אוהדים בטיקטוק יוכלו גם לגשת למרכז גביע העולם לכדורגל נשים של פיפ"א 2023 באפליקציה, שיכלול את כל התוכן העדכני ביותר של פיפ"א, שידורים רשמיים, תוכן של נבחרות לאומיות ושחקניות, וכן יציע קישור לגישה ללוח המשחקים ולתוצאות באתר www.FIFA.com.

בזמן שההאשטאגים FIFAWorldCup, #FIFAWomensWorldCup# ו-#FIFAWWC כבר צברו יחד מעל 38.2 מיליארד צפיות בפלטפורמה, שיתוף הפעולה החדש יעורר עניין נוסף וימשוך מעריצים נוספים להצטרף ל-1.1 מיליון העוקבים שכבר חולקים את התשוקה שלהם למשחק הנשים בעמוד הטיקטוק הרשמי FIFAWomensWorldCup@.

"אנחנו נרגשים שטיקטוק בחרה בפיפ"א לספק לה תוכן וידאו ייעודי, יצירתי ומבדר במהלך הטורניר פורץ הדרך הזה. הקבוצות שלנו ישתמשו בפורמטים הטובים ביותר כדי לקדם את תחרות כדורגל הנשים ולהגיע לקהל צעיר ומגוון שמעוניין לצרוך תוכן על כדורגל ולעסוק בו. ההסכם החדשני הזה מאשר שאנחנו מייצגים מותג אהוב מאוד בקרב הדור הצעיר וזו הוכחה להמשך דרכנו ביצירת צורות חדשות למעורבות", אמרה מזכ"לית פיפ"א, פאטמה סמורה.

"בזמן שאנחנו חוגגים את אחד מאירועי ספורט הנשים הגדולים של השנה, אנחנו שמחים לעבוד עם פיפ"א כדי להביא תוכן ייעודי מטורניר הנשים לקהילת הספורט העולמית שלנו, ולתת לה מקום בשורה הראשונה לכל האקשן. שיתוף הפעולה שלנו עם פיפ"א מתבסס על המחויבות שלנו להאיר זרקור על ספורט הנשים תוך מתן ייצוג והכרה שווים לשחקניות", אמר חריש סרמה, מנהל הספורט העולמי בטיקטוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully