וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדיווח: הפועל באר שבע מכחישה שהגישה הצעה על אלכסנדרו אלבו

19.7.2023 / 13:28

ברומניה טענו שהקבוצה מבירת הנגב הציעה לראפיד בוקרשט 330 אלף יורו על הקשר האחורי. שני בלמים זרים נחתו למבחנים בנוער

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

בהפועל באר שבע מכחישים את הדיווח היום (רביעי) ברומניה לפיו הם הגישו ראפיד בוקרשט הצעה של 330 אלף יורו על הקשר האחורי אלכסנדרו אלבו. השחקן בן ה-29 כבר הוזכר מוקדם יותר כמועמד למכבי תל אביב ומכבי חיפה וברומניה טענו שראפיד דורשת 500 אלף יורו בגלל שהיא תצטרך להעביר 40 אחוז מהסכום לקונקורדיה קיאנז'ה.

סגנית האלופה כבר רכשה את אנטוניו ספר מראפיד בוקרשט מוקדם יותר העונה וברומניה סברו שהיא בדרך להרחבת המושבה הרומנית, שכוללת כעת את ספר ואדריאן פאון. אלבו עדיין לא שיחק מחוץ לרומניה ויש לו הופעה אחת בנבחרת: 8 דקות נגד גרמניה במוקדמות מונדיאל 2022.

אלכסנדרו אלבו, ראפיד בוקרשט. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
השם שלו שם ומופיע בהקשר של ישראל. אלבו/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

צפו בביצועיו של טוואליב נורו, אחד הנבחנים

צפו בביצועים של עבדול קודוס

הפועל באר שבע רוצה להתחזק גם בקבוצת הנוער, אחרי שבניגוד לקבוצה הבוגרת שהצליחה בעונה החולפת, עברה עונה קשה במהלכה סיים את תפקידו מאמן הקבוצה אורי דוד. במועדון רוצים לחזק את הקבוצה והנחיתו שני בלמים מאפריקה, עבדול קודוס וטוואליב נורו מטנזניה.

שניהם מרשימים עד כה באימונים וייבחנו במשחק אימון שתקיים הקבוצה מחרתיים נגד קבוצת הבוגרים של הפועל באר שבע. בקבוצה הבוגרת מי שצפוי לשחק, הם השחקנים שלא ייטלו חלק במשחק האירופיות נגד מכבי תל אביב מחר (חמישי, 20:00, ספורט1).

המטרה הסופית מבחינת הקבוצה, היא להחתים אחד מהשניים ולפתח אותו עם ראייה קדימה גם לקבוצה הבוגרת. מדובר בשני שחקנים טובים ומוכשרים מאוד, וההערכה במועדון היא שהם יוכלו להתפתח ולהפוך בבוא היום לשחקנים בקבוצה הבוגרת.

בינתיים בבאר שבע הודיעו ששוער קבוצת הנוער בעונה החולפת, ראם גולן, חתם על חוזה לעונה הקרובה וישמש כשוער השלישי של הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully