וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הביסה 0:27 במשחק אימון, סאדיו מאנה "שחקן גמור"

הבווארים דרסו בהכנה, מאנה הדועך הצליח לאכזב גם מול היריבה החלשה: "הפנים אומרות הכל". טוכל טוען שקימיש לא יעזוב ומחפש חיזוק נוסף

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

באיירן מינכן ניצחה אתמול (שלישי) 0:27 יריבה במשחק אימון, ועדיין הצליחה איכשהו לגרור כמה כותרות שליליות. אלופת גרמניה הביסה ללא רחמים את קבוצת החובבים רוטאך-אגן, אחרי שכבר הובילה עליה 0:18 במחצית. ב-2019 היא הביסה את אותה יריבה 0:23 במשחק הכנה, וב-2018 הביסה אותה 2:20. אתמול היא שוב נתנה הצגה ותמורה לאוהדים ששילמו 10 יורו עבור כרטיס, וראו את תומאס טוכל פתוח בהרכב חזק שכלל כוכבים כמו לירוי סאנה, ג'מאל מוסיאלה, סרג' גנאברי ויוזואה קימיש.

עם זאת, מי שגרר הכי הרבה תגובות ברשתות החברתיות היה סאדיו מאנה, השחקן שהגיע לבאיירן עם הרבה תקוות בקיץ שעבר ואמור היה להיכנס לנעליו של רוברט לבנדובסקי אבל איכזב מאוד. על פי הדיוחים, באיירן כבר השלימה עם כך שתמכור את מאנה ב-20 מיליון יורו, חצי ממה ששילמה עליו לפני שנה, אבל לאחרונה העלתה שוב את המחיר לאור ההתעניינות מערב הסעודית.

מאנה אומנם הצליח לכבוש בדקה ה-90 מול היריבה החלשה, אבל גם רשם החמצה גדולה, שגרמה לאוהדים לכנות אותו "שחקן גמור". אחרי שכבש את השער לא שמח, וב"מירור" האנגלי הכותרת הייתה "הפנים של מאנה אומרות הכל".

טוכל התראיין בסיום ואמר ש"אם קימיש יעזוב זה יפתיע אותי. זה חלון העברות והכל אפשרי, אבל אם יש לנו חוזה עם שחקן ולא רוצים ליעזוב, הוא בדרך כלל נשאר". טוכל הודה שהוא מחפששוער נוסף לסגל על רקע מצבו של מנואל נוייר, ובקבוצה חוששים מהפציעה של אריק מקסים שופו מוטינג שנפגע בברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully