וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פ.ס.ז' בנאום תוקפני לשחקנים: "המועדון גדול מכל אחד"

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 21:40

אל חלאיפי שוחח עם השחקנים ושידר מסר עם רמיזה לאמבפה: "לא חסר לכם כלום, אין תירוץ לא להצליח". ניימאר שב לאימונים קבוצתיים

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי עוד שנה מטלטלת, פריז סן ז'רמן פותחת בימים אלה את ההכנות לקראת עונת 2023/24. ליאונל מסי וכריסטוף גאלטייה כבר אינם במועדון, לואיס אנריקה הגיע, ומי שלפחות בינתיים עדיין שייכים לקבוצה הם קיליאן אמבפה וניימאר.

כשברקע הסאגה בין המועדון לאמבפה, שמתעקש לעזוב בהעברה חופשית בקיץ הבא בעוד פ.ס.ז' רוצה למכור אותו הקיץ אם לא יאריך חוזה, הנשיא נאסר אל חלאיפי הגיע היום (שלישי) למתחם האימונים ונשא נאום תוקפני בפני השחקנים.

"המועדון יותר גדול מכל אחד כאן, אפילו יותר גדול ממני", אמר אל חלאיפי, "לא חסר לכם כלום, אין תירוץ לא להצליח. זו חובה לעבוד קשה, אני רוצה להינות כשאני צופה בקבוצה שלי".

למרות שהנשיא הגיע למתחם לא נערכה פגישה בינו לבין אמבפה, ונראה שהכוכב הצרפתי ימריא למשחקי ההכנה ביפן. הקבוצה עדיין ממתינה להכרעתו אם לעזוב או להישאר - כאשר הדדליין שהוצב לו הוא לתת תשובה עד ה-31 ביולי. בצרפת טענו ל"ריחוק" בין אמבפה לאל חלאיפי, כשהכוכב עמד בצד בתמונה הקבוצתית.

נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן. רויטרס
מסר תקיף. אל חלאיפי/רויטרס
אימון הפתיחה של פריז סן ז'רמן. האתר הרשמי של פ.ס.ז', צילום מסך
מרוחקים? אמבפה ואל חלאיפי/צילום מסך, האתר הרשמי של פ.ס.ז'

עוד אמר אל חלאיפי לשחקנים: "אתם חייבים גם גם לכבד את האוהדים שלנו, ואת נותני החסות שלנו. זה הכל חלק מהעבודה שלכם. אתם חייבים להיות שמחים וגאים לעשות את זה. הקשר לא תמיד היה קל בעונה שעברה, זה נכון, אבל מה שאני רוצה זה שתכבדו את האוהדים מהמשחק הראשון. אחרי המשחקים, אני רוצה שתלכו ותיגשו אל האוהדים. הם משלמים כדי לבוא לראות אתכם, לתמוך בכם. אתם צריכים לכבד את זה, גם אם זה קשה לפעמים".

ניימאר, שסיים את העונה בפברואר בעקבות פציעה, חזר כבר בשבוע שעבר לפעילות עם אימונים אישיים, והחל מהיום ערך אימונים חלקיים עם שאר חבריו לקבוצה.

מי שייעדר בשבועות הקרובים ואף עלול להחמיץ את פתיחת העונה הוא המגן השמאלי נונו מנדש. פציעתו, לצד העובדה שחואן ברנאט אמור לעזוב, משאירה את לואיס אנריקה עם מגן שמאלי אחד בסגל - לוקאס הרננדס שהגיע מבאיירן מינכן ולא שיחק מאז שנפצע בנובמבר במדי נבחרת צרפת במשחק הפתיחה של המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully