וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרפת שחשפה את החזה בזירה מגלה: הסקנדל מאחורי הקלעים

דניאלה הלמסלי עוררה סערה באנגליה, עולם האיגרוף יצאה נגדה, אבל היא טוענת: הכל היה מתואם מראש עם המארגנים

היריבות החלו להתנשק לפני קרב האיגרוף/מתוך הרשתות החברתיות

ערבי קרבות החובבנים באיגרוף שוב עוררו סערה בסוף השבועף אחרי שעוד כוכבנית חשפה את החזה שלה בסיום הקרב, בפרשה ששוב קוממה רבים באנגליה. זאת לא הפעם הראשונה שבה דוגמניות שמשווקות תכנים מיניים נפגשות בזירת האיגרוף בניסיון נוןאש למשוך קהל, והפעם הייתה זאת דניאלה הלמסלי שניצחה את אלכסנדה דניאלקה ובמסגרת שמחת הניצחון הרימה את החולצה וחשפה את החזה לעיני הקהל והמצלמות.

דניאלה הלמסלי. אינסטגרם, צילום מסך
אלה המתאגרפות של ימינו. הלמסלי/צילום מסך, אינסטגרם

הדבר כמובן הופיע בתקשורת בכל העולם, ולאחר מכן הכוכבנית בת ה-22 התנצלה. אדי הרן, אמרגן האיגרוף המפורסם בבריטניה, אמר ש"הדעה שלי בנושא? אני שונא את זה. אני שונא את זה. עבדנו כל כך קשה כדי שאיגרוף הנשים יזכה לכבוד, כדי שהפערים יקטנו, כדי שיכבדו את העבודה והמאמץ שלהן. אבל חשוב שאנשים יבינו - זה בכלל לא איגרוף. אנחנו חייבים להתנער מערבי האיגרוף האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גם המתאגרפת קלריסה שילדס אמרה: "וואו, זה צעד אחורה עבור איגרוף הנשים, תפסיקו עם השיט הזה". מתאגרפת אחרת, אבאני ברידג'ס, מתאגרפת מקצוענית שידועה בפרובוקציות שלה, כתבה על זה: "עכשיו אתם רואים מה ההבדל ביני לבינה, בין להגיע לשקילה עם הלבשה תחתונה סקסית לבין ממש להראות את החזה... אני מתאגרפת, והיא משפיענית. עכשיו אתם רואים את ההבדל. אז בבקשה, תפסיקו להגיד עליי שאני מראה את הצ***. כי אני לא".

אחרי הסערה, הלמסלי טענה ש"רק רציתי לבטא את עצמי, את האושר שלי". לדבריה, "קיבלתי לזה אישור מראש מהמארגנים, וידעתי שאעשה את זה רק אם אנצח. למה לא?".

לאחר מכן שינתה מעט את גרסתה, ואמרה: "אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע. רק רציתי להרים את החולצה, אבל בגלל הזיעה החזייה נתקעה ונצמדה לחולצה, ועלתה גם היא".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully